|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Drie nieuwe triple core processors van AMD
Chipbakker AMD heeft middels een persbericht laten weten drie nieuwe triple core processors aan de huidige Phenom X3 reeks toe te voegen. Deze drie nieuwe processors krijgen gestalte in de vorm van AMD's eerste Phenom X3 Black Edition, de Phenom ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb nu een amd 5000+ 2.6 ghz.
Als ik de Black edition neem van de triple core ga ik er dan op vooruit ofniet. Mijn moederbord is socket am2. Zoja lijkt het me een leuke upgrade |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Hangt er vanaf wat je er mee doet, puur voor games weinig denk ik tenzij ze goed overclocken. Persoonlijk zit ik lekker ff mn X2 @ 3 Ghz uit tot de 45nm quads er zijn.
Die low-voltage triple en quad cores kunnen misschien nog wel interessant worden, kleine prijzen voor veel geweld als je meer met je pc doet dan alleen gamen. |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Op de 45nm quads wachten is inderdaad een goede optie.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Oke ja ik game eigelijk meestal als ik achter me pc zit. Overclocken ga ik me ooit nog wel eens in verdiepen.
Nou ja wel leuke proccesors voor een redelijke prijs. |
|
|
|
|
#6 |
|
Non-actief
|
0 score
triple core lijkt mij verspilde moeite, ik heb een phenom 9600 maar zou liever een hele snelle dual hebben. Zou amd echt aan de triple core verdienen?
Last edited by BFGTech; 09-09-2008 at 12:34. |
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Je hoeft ze dus niet gelijk in de trashcan te gooien maar kan ze dus lekker verkopen.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik had een 5200+ maar was er zo ontevreden over dat ik gewoon naar intel ben gegaan en me een quad heb gekocht, ik zie eigenlijk ook het nut van een triple niet in
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Die triples trekken gewoon op niet veel :p
ze scoren zelf niet beter als de oude 6000+ x2 :s |
|
|
|
|
#10 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
triples werken op AM2,AM2+ en op de toekomstige AM3, net zoals de phenoms. Als ik je raad mag geven wacht nog een beetje op de 45nm (januari/februari) deze zullen beter klokken en hopelijk ook veel beter presteren. ik wacht allezins op de 45nm's, al aant sparen voor de 3ghz versie.
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Dit ligt eigelijk in zijn geheel aan de gebruikte software. Als je software zou gebruiken die meerdere cores ondersteund is de triple core echt wel sneller dan een 6000+ X2 |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|