|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ook verbeterde HD 4870 van ASUS
Fabrikant ASUS heeft een nieuwe variant op ATI's Radeon HD 4870 videokaart gelanceerd met de naam EAH 4870 D5. De nieuwe videokaart wijkt op twee punten af van de referentiekaart van ATI: het stroomcircuit en de koeling. Hiermee treedt ASUS in de ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
De temperatuur zou misschien wat lager liggen dan de standaard koeler, maar blaast hij nu niet de warme lucht naar je kast in ipv uit je kast met de standaard koeler? Dan heb ik toch liever de standaard koeler en laat ik de fan wat harder draaien.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb dezelfde koeler op m'n asus EN8800GT staan en deze is idle 44°C en stressed 50°C
Ik heb opzij een fan blazen en vanachter eentje. |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
ik heb dezelfde cooler op mn 3870 TOP van Asus zitten. Wanneer je gewoon een goede airflow in je kast heb ik dit een prima oplossing. De kaart wordt beter gekoeld, en de warme lucht wordt afgevoerd door je casefans.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Het zal wel geen goedkoop "middenklasse" kaartje worden vrees ik
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Uh een 4870 is een 4870. Wat is er mis met een "middenklasse" kaartje volgens jou.
Hij kan de concurrentie anders goed aan: http://www.hardware.info/nl-NL/artic...HD_4870_Test/5 Slechts enkele frames levert die in ten opzichte van de GTX280 en dat tegen de helft van de prijs. Dat is toch alleen maar gunstig |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|