|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe BQT E6 Straight Power PSU van Be Quiet
Be Quiet heeft de E5 Straight Power voedingen verder ontwikkeld en brengt vanaf 15 september de nieuwe E6-serie op de markt. De nieuwe Be Quiet E6 Straight Power voedingen hebben allemaal het 80 plus certificaat gekregen en voldoen aan de Energ ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Mooie lineaire prijsopbouw. Maar goed, dit lijken mij wel mooie voedingen. Weinig lawaai, hoge effeciëntie en veel modulaire kabels.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb 2 voedingen van ze. Ze zijn erg stil , standaard cpu koeler van een dual core hoor je er boven uit.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
@Deodatus, ik kan het gemist hebben, maar waar lees jij dat dit een modulaire voeding is? Volgens mij is dit niet zo. De Dark Power serie is modulair maar deze niet.
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Junior Member
|
0 score
Ik ben toch wel zeer benieuwd hoe dit moet gaan lukken:
Quote:
Quote:
Last edited by gerben; 06-09-2008 at 05:49. |
||
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
0 score
Dit staat op de site:
Quote:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Had zoals je ziet, ook al even gekeken. Maar het is dus een kabel met 5 aansluitingen, waarvan er in een moderne pc waarschijnlijk slechts twee gebruikt gaan worden (2x SATA). Tant de bruit pour une omelette!
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
hallo
dit is misschien een heel domme vraag, maar kan iemand mij uitleggen wat 80 plus certificaat betekent? alvast bedankt, groeten |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Meer dan 80% efficiency.
Het staat onduidelijk aangegeven maar je hebt volgens mij 2x HDD molex+2x SATA voedingconector+ 1 FDD voedingconector. Test.
Last edited by Quercus; 06-09-2008 at 09:07. |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
De oude voedingen hadden 3 casefan aansluitingen die samen met de fan in de voeding tempratuur geregeld werden en zie nu dit staan op de site:
"Thermoelectronics for efficient cooling. Automated control of the internal fan & 2 additional connected case fans with start-up pulse." De nieuwe heeft er nog maar 2. Ik heb zelf 2 E5 voedingen, Straight Power 400 en 700 en heb bij bijde systemen ook 3 casefans er op aangesloten, op de 400 ziiten 3 80mm fans, en op de 700 zitten 3 120mm fans, werkt perfect en bijna geruisloos. |
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk,dat er in die voedingskabel data-kabels zijn opgenomen.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Ja je hebt gelijk, ik bedoelde SATA voeding
|