|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
ATI werkt aan goedkopere HD4800 kaart
ATI gaat naast de HD4850, de HD4870 en de X2 versie daarvan nog een vierde kaart uitbrengen op basis van de RV770 videochip. Het gaat hier om een langzamere versie van de HD4850 gebaseerd op een nieuwe RV770LE videochip. Deze kaart zal waarschijnlijk ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit voorspelt weinig goeds voor nVidia.
Ik neem aan dat de frequenties van die nieuwe core flink op gekrikt kunnen worden (in ieder geval tot de frequenties van de normale chip( waardoor het enige verschil de geheugenbus zal zijn. |
|
|
|
|
#3 | ||
|
Member
|
0 score
Quote:
Quote:
|
||
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Maartuh, kunnen!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
@ Maartuh
Ik durf op voorhand wel te zeggen dat als je deze kaart met ATI-Tool flink de sporen geeft de clocks binnen no-time op de snelheid van een HD4850 lopen |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Ik denk ook wel dat deze kaart valt op te krikken. De marketing bij ATi/AMD is de laatste tijd toch al flink opgekrikt
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Zelfde als met de 2900Pro, kon ook zo naar XT snelheden worden gegooit
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Mensen boven mij hebben gelijk maar ik denk dat ook vooral de geheugenbus een flinke impact gaat geven op de performance. Toch lijkt me dit een goede kaart, de 2900Pro was precies hetzelfde als de 2900XT behalve dat de clocks lager waren, hier is het dus anders.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Even serieus. Oktober...
Ja ik ben voor ATI, maar wtf. Zo'n ding in Oktober? Dat is over 4-8 weken. Tegen die tijd mag dat ding wel voor 100 euro over de toonbank gaan mocht die aantrekkelijk willen zijn. |
|
|
|
|
#10 |
|
Non-actief
|
0 score
De normale kaarten zullen wss evenveel kosten als de 9600GT en de OC-versies of versies met meer geheugen zullen met de 9800GT concurreren. Keep it up ATI
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|