|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Dell presenteert Inspiron Mini 9 netbook
Sinds ASUS de markt voor netbooks heeft opengebroken met de Eee PC komen er steeds meer fabrikanten met hun versie van de goedkope en compacte computer. Zo kwam MSI met de Wind serie en lanceerde Acer de Aspire One. Wie nog op zoek is naar een netboo ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik kan eroverheen gelezen hebben, maar wanneer komt deze laptop dan naar nederland?
En zonde dat ze hem niet configureerbaar maken met 2GB intern geheugen. |
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
|
0 score
Juist de laatste zin:
Quote:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Alle mensen die zo'n kleine netbook hebben gekocht gebruiken ze na een paar weken niet meer. Het is gewoon niet lekker werken, net te klein.
En mobiel internet kan op je telefoon ook prima dus staan ze vaak stof te happen. En nu komen er maar meer en meer. Hoe lang gaat deze "rage" duren? |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
voor op vakantie wel leuk, maar daarbuiten? ik zou pas een laptop kopen als ik er dagelijks gbruik van kan maken.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Bwa ik heb ne eee 900.
En ik gebruik die bijna elke dag. Voor op school vind ik dat vooral wel handig. Maar inderdaad voor thuis is het klein, traag en niet leuk werken. Dan zit ik ook liever op ne gewone laptop. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Het lijkt me ook inderdaad een rage. Ik hoor ook links en rechts dat mensen hem niet veel gebruiken omdat hij gewoon langzaam is. Kun je net zogoed even iets snel op internet opzoeken of je e-mails checken op een mobiele telefoon zoals een Iphone.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|