|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe P45 en G45/43 moederborden van Intel
Intel heeft een aantal nieuwe moederborden gepresenteerd die zijn gebouwd rondom de P45 en de G45/43 chipset. Daarnaast verschijnt er een nieuw mini-ITX bordje op basis van de Atom processor met bijbehorende chipset. De borden zijn gericht op verschi ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Foto's?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Fixed.
Last edited by Razgriz_ghost; 04-09-2008 at 07:56. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
"Opvallend is dat we op dit goedkopere moederbord wel weer de IDE connector terugvinden."
helemaal niet. Dit is een ideaal upgradebordje en zet zich juist door die IDE stevig vast in de budgetmarkt. |
|
|
|
|
#5 |
|
Hardware.Info Editor
|
Het probleem met de afbeeldingen is inmiddels opgelost.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Ik vind die moederborden van intel er niet uit zien, waarom houden ze zich niet lekker met de I7 bezig en brengen ze die snel uit ipv moederborden op de markt te brengen die toch bijna niemand wilt hebben.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Het klopt niet de DG45ID is micro atx en de DG45FC is mini-itx
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Ik denk dat Intel zich beter bezig kan houden met processors maken. Wan deze borden zie er echt niet uit.
Nee doe mijn dan maar een Asus P5Q Deluxe. |
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Het moederbord op het plaatje bij de atom processor was al een tijd te koop, de D945GCLF. Er wordt gesproken over een 'nieuwe' G945GCLF, maar met dezelfde eigenschappen voor zover ik kan zien.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Boeiend hoe ze eruit zien? Deze borden zijn toch voor OEM bakken bedoeld.
Toch vind ik de 1e er wel strak uit zien. |
|
|
|
|
#11 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Tja, het is ERG belangrijk hoe een moederbord eruit ziet he... ten eerste met alles erop geprikt zie je nog geeneens hoe het bord eruit ziet... ten tweede in een (meestal) dichte kast zie je toch niks.
Het klopt wel als je wil overklokken dat je dan beter geen Intel bordje moet nemen, maar je kunt niet zeggen dat deze bordjes niets is. Het zijn juist zeer degelijke en kwalitatief zeer goede bordjes waar je nooit problemen mee zult hebben. Ik heb al een tijdje een PC met een P35 Intel bordje erin en werkelijk nooit problemen. Als ik die PC ooit ga upgraden dan gaat er zeker weer een Intel bordje in! Wellicht is dat Atom bordje wel iets voor m'n nieuwe home server... |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
de middelste is volgens mij een mini-ITX bord? zie ik verder geen beschrijving bij!?
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
micro-ATX dus... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
Iemand die weet waar ze te koop zijn en wat ze ongeveer gaan kosten of wat de prijzen zijn ?
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
|
|