|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe Gigabyte behuizing in iSolo serie
Gigabyte heeft middels een persbericht laten weten dat het in oktober een nieuwe behuizing zal toevoegen aan de iSolo serie, namelijk de iSolo 3134. Hiermee zal deze nieuwe telg het vierde product binnen deze serie zijn. Gigabyte's nieuws ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
ik vraag me af of achter dat ''gaas'' aan de zijkant een gigantische ventilator komt...
maar zeer zeker een mooie case |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
waarom is die hype van een "i" voor het product te zetten er nog altijd :X (niet alleen bij dit merk maar bij verschillende btw)
voor de rest vind ik het wel altijd zeer goed van gigabyte om 2 gaten te voorzien voor een radiator bv buiten gemakkelijk te kunnen bevestigen zonder gaten te moeten boren om de slangen naar binnen te laten lopen |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Ben benieuwd naar de binnenkant.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Ik vind hem er erg mooi uit zien!
Ik vind alleen dat rubbertje op de Front I/O een beetje goedkoop... Konden ze beter gewoon met een klepje of zelfs zonder doen... |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Die vind ik er ook erg mooi uitzien! Zwart met blauwe leds, het blijft mooi.
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Quote:
De adviesprijs van deze kast is ¤ 89 |
||
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Cool, hij is eindelijk op de markt! Stond namelijk al erg lang 'Coming soon' op de Gigabyte website..
Vind de front erg mooi van echt alu en verder heeft hij als voordeel dat het klepje niet open hoeft om hem aan te zetten. Wat bij de overige Gigabyte kasten wel zo. Heb ik bij me huidige Sonata II ook en vind het een beetje onhandig. |
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Ja klopt, die heeft ook ene knop die je, zonder het klepje open te hoeven doen, kan aanzetten.. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Het lijkt een beetje op de 3D Aurora 570, maar dan goedkoper.
Zeker een mooie kast en een topzet van Gigabyte, vindt die widow aan de zijkant super.. |
|
|
|
|
#12 | ||
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Quote:
|
||
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
I know.. Doelde ook op de kasten die er zijn met een klepje.. Of dat er nu veel zijn of niet, You know what I mean..
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
Misschien een idee om met je keyboard je systeem aan te zetten
|