|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Kleurige Freecom harddisks voor Apple gebruikers
Freecom introduceert gekleurde mobiele harde schijf, speciaal ontwikkeld voor de Mac-markt; de ToughDrive Custom Special*** Edition.**** Naast stootvast en volledig mobiel kun je voor deze harde schijf zelf een ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
ik zou als ik freecom was geen hd voor alleen apple maken wegens dat maar 5% van alle pc zijn
als je het voor windows zou maken 94% heb je toch veel meer winst of werken deze ook met windows? of had apple nog wat geld? |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Formatteren naar een NTFS bestandssysteem en het zou ook met Windows moeten werken neem ik aan. Hij is echter exclusief te koop bij Apple online.
Verder zou een externe harde schijf als dit met een "voor Windows" sticker erop gewoon tussen alle andere schijfjes vallen. Ik zie dit meer als een manier van marketing van Freecom om wat aandacht te vestigen op hun product(en). |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Das gewoon de Freecom ToughDrive, waarvan ze zelf 4 modellen hebben:
Freecom ToughDrive Custom (160 - 250 - 320GB) Freecom ToughDrive Pink (160 - 250GB) Freecom ToughDrive (120 - 160 - 250 - 320GB) Freecom ToughDrive Pro (160 - 250 - 320 - 500GB), deze heeft wel USB EN Firewire aansluitingen! Kijk hier maar eens: Mobiele harde schijven van Freecom Gewoon eigen windows harde schijven maar dan geformateert met het Apple formaat. |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|