|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe nVidia QuadroFX Mobile
Onlangs introduceerde nVidia een nieuwe 3D-chip voor high-end laptops, de Quadro FX 3700M. Binnen de Quadro FX Mobile serie positioneert nVidia deze kaart als nieuw vlaggenschip boven de Quadro FX 3600M. De Quadro FX 3700M beschikt over m ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat ziet er al goed uit voor laptops, of is dit alleen bedoeld voor 3D rendering en niet voor games?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Ze zijn idd bedoeld om OpenGL te versnellen en zijn minder gerschikt voor games.
Er zijn wel testen te vinden met dit type kaart tov de populaire kaarten waarbij ze dan zwaar het onderspit delven in Directx games. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
75 watt? trekt de accu dat wel?
voor 3d rendering oid heb je gewoon een workstation nodig lijkt me |
|
|
|
|
#5 | |
|
Hardware.Info Editor
|
De kaart is volgens nVidia dan ook bedoeld voor mobiele high-end workstations:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
alleen vrees ik dat je, tenzij je een wonderaccu hebt, je laptop binnen 45 min leeg is
en met een tdp van 75 watt voor alleen de gpu vraag ik me af of deze wel goed gekoeld wilt worden als je ook nog een high end dual of quad (ja er bestaan al laptops met quad) core, maar hier zal vast wel een oplossing voor worden gevonden maar als bovenstaande geen probleem blijkt te vormen (laten we hopen dat het niet zoals die andere nv chips gaat die niet tegen de warmte kunnen) dan is het wel handig voor iemand die zijn workstation op verschillende plaatsen nodig heeft |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Het gebruik van dit soort mobiele werkstations gaat in de regel nooit zonder voeding.
Zie het maar als de enige mogelijkheid om ter plekke met Acad o.i.d. bezig te zijn. Het verslepen van een desktop is toch een stuk lastiger. |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|