|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Azerty service forum op Hardware.Info
Vanaf vandaag vind je op het Hardware.Info Forum een speciaal Azerty Serviceforum. Hier kun je terecht met alle vragen en opmerkingen aangaande bestellingen bij de bekende online hardware leverancier. Het forum wordt actief gevolgd door de servicemed ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Wederom een goede ontwikkeling !
Last edited by Nard Cox; 14-08-2008 at 14:04. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Tis druk op het forum.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hardware.Info Editor
|
goede zaak. Azerty was toch al één van de populairste ketens op dit forum denk ik zo (gezien de meeste systeemadviezen worden samengesteld bij Azerty).
Ik ben wel benieuwd naar mogelijke andere diensten die Azerty hier kan aanbieden op dit forum. Zo heeft komplett.nl het befaamde "Welke producten zou jij graag terugzien in de Aanbieding van de Week??" topic (laat ik de overklokcompetitie nog buiten beschouwing). Nu doel ik niet per se hierop, maar misschien zijn er wel meer diensten die interessant zijn voor zowel forumbezoekers als voor Azerty zelf. Ik kan er wel een aantal bedenken, bijvoorbeeld een maandelijkse of wekelijkse 'systeem van de maand/week' uitkiezen, gelet op de vele systeemadviezen bij Azerty kan hier wellicht op worden ingespeeld door iets te doen met een populaire configuratie. Maar goed, er valt vast nog meer te bedenken waar zowel Azerty, HWI als de forumbezoekers baat bij kunnen hebben (naast de verbeterde klantenservice). Last edited by Harmen Meijer; 14-08-2008 at 14:09. |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Zelf bestel ik vaak bij Azerty, dit komt dus mooi uit.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
azerty heeft goede prijzen , en een fijne winkel of te kopen, heb er 2 dagen geleden nog een 4400+ amd x2 gekocht, kosten mij 24 euro , wel zonder koeler, en gebruikt , merja de prijs is gewoon goed
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
super,
morgen komt er ook een pakje voor mij bij hun weg |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
kan best handig zijn. Als dit sneller blijkt te zijn dan een mailtje sturen dan ga ik hier wel gebruik van maken. E-mails worden echt niet binnen 24 uur beantwoord zoals wordt beloofd op de site.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
net besteld bij azerty, zalige winkel. Nu ook hier, perfect
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Hele mooie goede ontwikkeling hw.info en Azerty!
Dat er nog meer goede webshops bv een 4launch in de toekomst mogen volgen! |
|
|
|
|
#11 |
|
Non-actief
|
0 score
Nu alleen sallandauto en cool-prices nog dan heb ik al mijn favo webshops
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
goeie winkel met veel keuze alleen het duurt altijd zo lang als je daar wat besteld is mijn ervaring
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Hopelijk wordt de service nu wat beter want bij mij liet het wat te wensen over.
Maar als nu iemand een probleem heeft en azerty lost het niet goed op weet meteen heel het forum ervan dus ik vind het wel gewaagd. |
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Eindelijk!!!
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Gezien mijn verleden met ze zal ik ze weinig te melden hebben, Salland en 4Launch zouden mooi zijn.
Aan de andere kant, als elke winkel op Hwi zou zitten, zal het hier druk worden. |
|
|
|
|
#16 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
Kijk dat is een positieve ontwikkeling. Op die manier heeft Azerty een duidelijk streepje voor.
Zou mooi zijn als andere onlineshops hierin mee gaan doen, wordt het alleen maar transparanter van. Dit lijkt mij ook een trigger voor de shop(s) om hun aftersales naar een hoger niveau te brengen, je wilt tenslotte als shop niet dat er online negatief over je geschreven wordt. Absoluut een meerwaarde, hoop dat de rest gauw volgt. Edit: Blijkbaar zijn er al een aantal |
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
leuk, nu nog maar hopen op cool-prices
|
|
|
|
|
#20 |
|
Member
|
0 score
Salland zal denk ik nooit een forum openen hier omdat ze al een eigen groot actief forum hebben op http://forum.sallandautomatisering.nl/ .
|
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
Al jaren vaste klant bij Azerty, zeer goede vooruitgang dit.
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat is een mooie ontwikkeling, aangezien ik Azerty altijd aanraad bij vrienden en er zelf ook veel bestel. Maar ik hoop natuurlijk het service gedeelte nooit nodig te hebben
|
|
|
|
|
#24 |
|
Member
|
0 score
laat hwi komplett.nl vallen?
|
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
|
0 score
Lijkt me niet he
Azerty komt er gewoon bij zo moet je het zien Hoe meer webwinkels dit doen des te beter imo |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|