|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Radeon HD 4670 op de foto
Gisteren kon je bij Hardware.Info lezen over ATI's RV730 3D-chip, een nieuwe 55 nm mainstream-GPU met 320 stream processors die aardige prestaties moet bieden. Er zijn inmiddels foto's verschenen van de videokaart die gebruik gaat maken van d ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Euh.... triple crossfire?!? Snap niet waarom dat op deze kaart nodig is. Kan je beter een snellere kaart nemen, is goedkoper, zuiniger en minder complex.
Meerprijs voor fabrikage zal wel laag zijn geweest. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Afschuwelijk lelijk...
Ziet er zo goedkoop uit met die fan. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
als ie zo snel als een HD3850 / 3870 is dan is ie anders zeer interesant
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Quote:
|
||
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
word miss leuk budget kaartje.
Dat hij er lelijk uit ziet maakt meer dan 90% van de kopers toch niet uit aangezien die toch een dichte kast heeft. Ben zeer benieuwd naar de prijs en hoe hij gaat presteren. greetz |
|
|
|
|
#7 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
CrossfireX = 2, 3, of 4 kaarten in Crossfire met maar een max van 4 GPU's in totaal. Je kan dus niet 3 x een HD3870X2 doen. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Edit: Quad CrossFire is inderdaad ook mogelijk met twee kaarten. Last edited by Joep Stoffels; 14-08-2008 at 05:04. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Ik dacht ook dat Crossfire met 2 kaarten 2 link dingen nodig had of zie ik dat verkeerd?
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat ik probeer te zeggen dat ik niet zo 1-2-3 het nut zie om meer dan 2 van deze kaarten in je systeem te plaatsen Dan kun je beter een enkele (snellere) kaart kopen.
Bij mijn weten kan je wel tri-crossfire draaien... Maar moet zeggen dat ik het nog niet in de praktijk gezien heb. http://www.amd.com/us-en/Corporate/V..._15161,00.html |
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Maar er zijn veel mensen die er stug 2 op doen alhoewel ik dit persoonlijk niet mooi vind. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
geinige fan
ati geeft je mid-range preformance voor een budget prijsje, perfect toch? |
|
|
|
|
#13 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
http://www.amd.com/us-en/assets/cont...iFire_Demo.jpg Mijn eigen keuze zou ook zijn om gewoon één kaart te nemen die wat sneller is. Niet in de laatste plaats omdat je dan later de mogelijkheid hebt om nog een kaart erbij te steken. (had ik alleen niet een crossfire bord moeten nemen met een nVidiakaart |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hardware.Info Forum Moderator
|
Er is hier op HWI een systeem met 3 HD3870's in CF:
http://www.hardware.info/nl-NL/users...YZ1hk2ad/view/ Zie ook bij de plaatjes achter de 3DMark scores. Er staat: ATI Crossfire: Enabled (3 GPU's) Dus het kan wel. Maar of iemand het gaat doen met 3 midrangekaarten zoals deze 4670, daar heb ik mijn twijfels over. |
|
|
|
|
#15 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Volgensmij kun je beter een 4850 kopen, kost bijna niks en je hebt super prestaties + hij redelijk zuinig en je kunt heel wat jaartjes vooruit! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
@HuJuh
Ruilen? |
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
vast nog maar een prototype
kaartje is intressant als je geen aansluiting over hebt en nog eens een laatste kleine upgrade wilt doen zal een krachtige vervanger van de 3670/3650 worden |
|
|
|
|
#19 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Gaan wel een beetje off topic..... sorry |
|