|
|
#1 |
|
Junior Member
|
0 score
8x Blu-ray brander van Panasonic
Nadat Buffalo ongeveer twee weken geleden een externe 8x Blu-ray brander uitbracht, zal Panasonic op 13 september een interne 8x Blu-ray brander introduceren. De Panasonic LF-PB37JD heeft een SATA-interface, kan Recordable Blu-ray (BD-R) op achtvoudi ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Dat zijn al een heel stuk betere prijzen. Jammer dat BR recordables nog zo verschrikkelijk duur zijn en bij lange na nog geen verhouding hebben tegenover DVD.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Jammer dat ze niet eens iets creatiever worden mbt. de frontjes, deze brander heeft hetzelfde uiterlijk als mijn eerste 2 speed cd spelertje (ook panasonic).
Niet dat ik binnen afzienbare tijd een blu-ray drive ga aanschaffen, dus ze hebben nog even de tijd. |
|
|
|
|
#4 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
ik vraag me af of blu-ray over een aantal jaren net als de dvd spelers daalt naar ¤20
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Tijd dat ze eens met zo'n speler komen me een zwart glossy frontje, net als op de BD spelers.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Die frontjes doen me ook niet zoveel, het wachten blijft toch vooral op een betere prijs voor lege BD-R's.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik moet zelf zeggen dat ik helemaal niet op een blu-ray brander zit te wachten. Harde schijven kosten vrij weinig tegenwoordig. HD films in MKV is voor mij de voorlopige toekomst.
Ik heb wel een Blu-Ray speler in mijn PC zodat ik de films kan rippen en omzetten naar MKV |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|