|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Force3D HD 4870 met AC Accelero Twin Turbo
Enige tijd geleden kon je bij Hardware.Info lezen over de Radeon HD 4870 van onder andere Force3D. Deze fabrikant komt binnenkort met twee nieuwe kaarten uit de Radeon HD 4800 serie, de Black Edition Radeon HD 4850 en de Black Edition Radeon HD 4870. ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
dat ziet er gaaf uit
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Kan je dan nog crossfire draaien, met zo'n grote koeler?
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
@ Goldstrike36
yep er is plaats genoeg op de meeste mobos al zulen er wel een paar andere sloten onbruikbaar worden maar dat is bijna altijd met een dual slot cooler . |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Deze lijkt wel groter dan een 2 slot koeler, de heatpipes steken uit en dan nog de koeling zelf.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Als het een beetje lijkt op een accelero s1 koeler, en daar lijkt het wel op, neemt hij met fans 3 sloten in beslag. Dat kan technisch gezien op een aantal moederborden prima, maar veel slots hou je dan niet over om bijvoorbeeld een geluidskaart in te pluggen.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
ziet er echt wel mooi uit.
en dan heb je tenminste je garantie nog met zo'n koeler, anders ben je je garantie kwijt als je er zo een op zet |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Videokaarten beginnen steeds meer op auto`s te lijken.
De GT, GTS en XT heb je al bij gpu`s en nu beginnen de coolers ook al! Best wel leuk en mooi in een kast met sidewindow ofzo |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
juist dit bedoel ik
dit zijn nu upgrades aan gpu's. i.p.v. passieve koelers op high end videokaarten gewoon een kick ass koeler erop |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Jammer dat deze kaarten nogal moeilijk te vinden zijn in Belgie(denk ik toch)
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
kijk dit vind ik nou een goede zaak. nu heb je een goede GPU koeler erop en je behoudt je garantie gewoon. denk dat dit wel een stuk stiller zou zijn.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
..Als de Black Edition op 825x 4000 loopt haal ik hem, mits het voor een redelijke prijs is, anders koop je deze gewoon..
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Damn.. Dit kan nog weleens een concurrent (aankoop voor mijzelf) worden van de Sapphire Toxic editie.. Nog meer keuzes, dillema..
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
nu maar hopen dat ie kwa geluid/koeling net zo goed presteerd als die grill van acrtic die HWI laatst heeft getest
nu kun je in het ernaast liggende pci-slot nog dingen steken die geen lanes nodig hebben (fancontrollers ed) |
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Deze cooler is ascht geweldig; heb hem zelf ook en scheelt zo 20 graden en bijna muisstil
|
|
|
|
|
#17 |
|
Junior Member
|
0 score
Heb deze cooler ook besteld en is hier op voorraad
http://www.digitique.nl/arcticcoolin...bo-p-6819.html |
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
Muisstil op 2000RPM? Doen ze goed dan!
::Edit:: Als ik eerlijk moet zijn, zegt dit merk (Force3D) me helemaal niets.. Iemand ervaring mee? Last edited by ItaloMike; 03-08-2008 at 05:09. |
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
Past dit dan in cf? Ik bedoel: past de cf bridge nog wel ? Het lijkt mij dat die koeler boven de kaart uit steekt zodat de cf bridge er niet meer over heen past.
En als dit past in cf, dan nog vraag ik me af of de warmte wel weg kan komen. Immers er is dan niet veel ruimte tussen de kaarten en dat is wel waar de warmte gaat zitten lijkt mij. |
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
zou deze kaart niet beter kunnen worden uitgerust met de AC accelero S1, maar dan met iets grotere fans zodat ie nog beter koelt terwijl het geluidsniveau toch heel laag blijft
de twee naastliggende sloten ben je toch kwijt als je tegenwoordig een goede GPU koeler wilt |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|