|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Video bekijken: (Mini) notebooks / SSD schijven / Foxconn BlackOps
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Weer een leuke aflevering heren.
Ik wist niet eens dat 16 inch een nieuwe maat was. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
leuke aflevering
maar moet je een ssd defragmenteren? |
|
|
|
|
#4 |
|
Hardware.Info Editor
|
Een SSD moet je ook defragmenteren, immers dat heeft niets met de disk te maken maar met het bestandssysteem wat je gebruikt en is dus een softwarekwestie.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Master of Modding
|
0 score
yey ! weer een aflevering
goed gedaan zoals elke keer |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Waarom zou je een SSD moeten defragmenteren, het is tog juist de bedoeling dat de interne controller de data verpsreidt over de minder gebruikte cellen, en defragmentatie verkort alleen de levensduur van de SSD aangezien het alle bij mekaar horende data achtermekaar gaat schrijven, waardoor de verdeling van de data over de SSD minder goed zal lukken. Bovendien is de accestime tog te verwaarlozen, wat voor nut heeft het dan nog om te defragmenteren??
Correct me if I'm wrong. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooie aflevering.
Alleen de acer aspire one viel me dik tegen. Kheb het acer desing altijd schoon gevonden. ( heb er nu al 4 van gehad ). Maar de aspire one is lelijk. De asus eee 900 is schoner dan. |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Met de komst van de OCZ Core 64GB +/- 239,- zie ik voor het Raidsonic kastje geen toekomst meer.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Weer een leuke aflevering!
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Weer een leuke aflevering
Ook weer wat duidelijkheid voor mij over SSD. ik vraag mij alleen af, sluit je dit gewoon aan via S-ata? Of heb je daarvoor een aparte controller nodig? Nou, al gaan de prijzen flink omlaag, dan vind ik het wel leuk....(wie niet he |
|
|
|
|
#11 |
|
Hardware.Info Editor
|
Je sluit ze gewoon aan via een SATA-poort.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Even een vraagje voor het afkijken van de uitzending,
Als ik dat bittorrent programma installeer komt die met een virus melding, en verwijderd hij een bestandje. Ik kan me niet indenken dat jullie iets aanraden om te gebruiken wat een virus zou kunnen bevatten?? Wat kan de oplossing zijn. of beter wat zou het probleem kunnen zijn. Daniel |
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
leuke aflevering weer
dat klopt inderdaad van foxconn, iedereen die een 775-socket heeft moet maar is naar dat 'beschermplaatje' kijken (dat ding wat er op zit/hoort als de CPU er niet in zit)... 3 keer raden wie die dingen maakt xD xD @Daans180, kijk is naar uTorrent. dat vind ik persoonlijk een fijn torrent programma. greetz |
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke aflevering weer.
Koen zei dat er diverse namen van overclockers in het boekje staan die hebben meegewerkt aan de ontwikkeling van de Black Ops. Er staat mij iets van bij dat de naam van Extera er ook bij moet staan. |
|
|
|
|
#15 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Citaat:
Zoals ook in de uitzending wordt gezegd: Een groot deel van de performance van de SSD staat of valt bij de intelligente van de controllerchip. De geheugenchips zelf verschillen doorgaans niet veel van elkaar. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Mark, dat klopt ja.
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Ik denk zelf niet dat ze allen er aan hebben meegewerkt maar dat ze tegen een vergoeding hun naam hebben verkocht aan foxconn.. Weet niet of dit zo is maar het zou kunnen |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Master of Overclocking
|
0 score
Deze mensen hebben van Foxconn in een vroeg stadium bord en soms andere hardware ontvangen om te testen en hun bevindingen terug te koppelen. Thats it.
|
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
|
0 score
Nog een vraag over SSD. Werkt zo'n schijf in elke laptop met een sata aansluiting of moet je rekening houden met meer dingen dan alleen de aansluiting.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Member
|
0 score
Prijs Foxconn Blackops bij azerty:
¤ 299,99 Geniale prijs |
|
|
|
|
#21 |
|
Member
|
0 score
Goede uitzending.
De notebook van Sony zag er goed uit, het 16" verhaal lijkt me ook wel sli, zelf zit ik namelijk ook nog te twijfelen tussen en 17" en een 15". 17" kijkt gewoon veel fijner maar is weer veel zwaarder dan een 15". Echter vind ik die 16:9 dan weer niets, hou het liever op 16:10. Ook vind ik het raar dat ze geen Full HD resolutie hebben gebruikt:s 1920 bij 1200 dus. Zeker als je er dan een Blu-ray speler in duwt. Op dit moment gebruik je die schijfjes toch alleen nog maar voor films (HD) dus dan had een resolutie van 1920 bij 1200 (als het dus wel 16:10 was) wel op z'n plaats geweest. Komt er nu voorlopig elke aflevering een nieuwe notebook aan bod aangezien er (volgens jullie vorige aflevering) er nu een heleboel echte nieuwe (en halve nieuwe) modellen notebooks op de markt komen door de centrino 2. Wat betreft het moederbord. Ik vraag me af wie zo'n moederbord gaat gebruiken, een echte diehard-Ocer die met stikstof aan de gang gaat gebruikt vast neit dat kleine standaart torentje en een gewone OCer gebruikt geen stikstof, vond ik het moederbord van foxcon met 10 sloten erop een mooiere oplossing. Ik vond die later wel niet terug op hun site.. Dus als je hem wilde kopen had je pech:s Ben zelf meer geintereseerd in moederborden voor de Nehalem die waarschijnlijk ( http://www.hardware.info/nl-NL/news/...m_introductie/ ) volgende maand al te koop staat. Hoop ook dat vrijwel meteen ook Nvidia met een goed bord daarvoor komt en niet alleen het X58 bord de komende 3 maanden daarvoor beschikbaar zal zijn. |
|
|
|
|
#22 |
|
Hardware.Info Editor
|
Full HD is 1920x1080.
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
1920 / 16 = 120 * 10 = 1200 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Junior Member
|
0 score
In een eerdere uitzending zag ik de MSI Wind langskomen. Wat is jullie mening over het verschil tussen deze twee?
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|