|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Video bekijken: OCZ NIA / Intel Centrino 2 Notebooks / Acer Predator PC
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Deze is al heel vroeg vrijdag, ik ga ff kijke!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke uitzending. Ik zat me al een tijdje af te vragen hoe die nia is.
Wel jammer dat jullie daar geen beelden bij lieten zien. Komt er binnenkort ook een vergelijking tussen de game pc's van Acer, Dell en Asus? |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Weer een leuke aflevering, met ook wat boeiends te melden in deze "komkommer periode"
Die OCZ Neural Impuls Actuator (NIA) lijkt me toch wel heel vermoeiend om te gebruiken, maar wel gaaf dat dit al mogelijk is. In combinatie met Virtual Reality heb je dan wel iets gaafs in handen, als dat ook nog eens mainstream gaat worden. Een test tussen de game pc's van de grote fabrikanten (Acer, Asus, Dell) zal wel welkom zijn. Ook ben ik benieuwd naar de prijzen als je dit zelf zou bouwen, al gaat dit niet op voor de Dell PC's met hun vreemde onderdelen. Geen idee eigenlijk of Asus dit ook hanteert.... P.S. Titel 1e filmpje OCZ "Nieutal" Impuls Actuator Last edited by B.V.; 25-07-2008 at 01:55. |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
bruut ik ga nu kijken
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
voor die OCZ NIA.
laat hier eens een jongen van 8-12 jaar op los, ik denk dat die jonges op een maand tijd hier verbluffende dingen mee doen. wij zijn immers te oud om met een 'fiets' te leren rijden.., het gaat allemaal een beetje stroever als je eens de 20 voorbij bent. |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Wat een interessant ontwerp die NIA
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Nette uitzending.
Wat een kast van Acer Volgende week de OCZ Core SSD's in de uitzending? |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Normaal is wiskundig denken goed zeggen ze , dus denken aan een bepaald getal.
Zo was het toch bij N. Geographic dat je je harder consntreerd op een getal dan op een beweging. |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Weer een top aflevering. HWI moet op de TV!!!
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Spijtig dat jullie geen beelden van UT3 hadden bij die NIA lijkt me wel een leuk gatget maar ook niet meer dan dat vrees ik. Het zal wel nog even duren eer de muis en keyboard zijn vervangen door hersenactiviteit lezende toestellen.
Verder een vergelijkingstest tussen de Alienware / Voodoo / Asus / Acer gamepc zou mooi zijn hoewel het serieuse geldverspilling is. Voor 4000¤ maak ik een systeem dat brandhout van deze acer maakt!! |
|
|
|
|
#13 |
|
Non-actief
|
0 score
Over die NIA moeten ze een film report maken als iemand er mee werkt zodat men kan zien hoe dat nu er uit ziet als iemand er mee aan het werken is.
Die Predator, beetje lomp product ze hadden er 2 HD4850 of 2 HD4870 in moeten duwen dan ging de prijs fors omlaag en zouden veel mensen dit willen kopen. Die hot swapable drivers, nice kun je die kast niet ook gewoon kopen ? En natuurlijk in een andere kleurtje ik dacht aan rood(Rusland) |
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
Wat een lelijk plastic ding zeg die acer, voor dat geld bouw ik zelf een veel mooiere configuratie
Last edited by beis; 25-07-2008 at 16:53. |
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
"Hou je twee handen over om andere dingen mee te doen" Kan ik gewoon met m'n bordje eten op schoot blijven gamen!!!
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
OCZ Neural Impuls Actuator is erg geschikt voor mensen met een spierziekte bijvoorbeeld, een bekende van mij die kan zijn handen/armen etc niet bewegen dus dan is zo'n apparaat wel een oplossing
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Wow, die OCZ NIA klinkt wel supertof, had nooit verwacht dat dat er al zou zijn:O!.
Ik dacht dat Intel ook met iets met hersens lezen bezig was toch? of iig erin geinvesteerd had.. |
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
welke laptop is die asus?
|
|
|
|
|
#19 |
|
Member
|
0 score
De Asus U6V
ASUS U6V - productinfo Vroeg mij af ofdat je bij deze Asus ook kunt switchen tussen de interne en externe VGA kaart ? Wie heeft de test uitgevoerd op deze Asus ? Bij de spec staat 43% burnt maar die zegt dat er een fout in de database zit en deze test niet gedaan heeft. |
|
|
|
|
#20 |
|
Member
|
0 score
Eindelijk de aflevering over de NIA
Al weet ik nou eigenlijk nog niet of ik hem wel of niet het kopen waard vind Het gedeelde over de Centrino 2 Notebooks was ook wel handig. Ik vraag me alleen af, als ik voor 1 september een nieuwe laptop moet hebben zou het me dan nog lukken om de echte nieuwe modellen al te krijgen. Het is net iets meer als een maand, en in de aflevering word gesproken over 1 a 2 maanden..? Daarbij komt, hoe kan ik nou weten of de laptops de echte nieuwe modellen of de tussendoor nieuwe modellen zijn. (In de aflevering hebben jullie het over eerst soort van nieuwe modellen en daarna de echte nieuwe modellen). Ik ben iets minder op de hoogte van Notebooks dus waaraan kan ik dat zien? aan we overgens bij die nieuwe modellen al Notebooks zien met OLED scherm en of brandstofcellen? Zal wel niet, maar zou me wel erg fijn lijken als het zo was. Mits het dan niet ineens extreem veel duurder is! Maar goede aflevering weer |
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
http://www.overclock3d.net/reviews.p...ia_-_the_log/6
Als je dit ziet dan word je meteen enhousiast. Dat is zonder toetsenbord en muis na 24 dagen oefenen. |
|
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
0 score
@jan will hij gebruikt wel een muis
Ik zou dolgraag zo'n testpersoon zijn, ik denk dat dit in 10 jaar heel veel gebruikt gaat worden P.S ik heb de aflevering nog niet gezien maar ga hem gelijk na ik thuis ben kijken! |
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
Hoe bizar is het wel niet als je echt heel goed getrained bent met die OCZ NIA en je dat gewoon kan gebruiken in WoW, dan ben je echt veel sneller in PvP bijv dan andere spelers, je kan dan namelijk gewoon met je gedachte spells/skills casten.
ik denk dat we van de OCZ NIA en soortgelijke producten echt nog heel veel gaan horen, over een paar jaar zit iedereen gewoon met zo'n ding, hoe lomp het er ook uitziet op je hoofd |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|