|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe ASRock bord met AMD 770 chipset
ASRock komt met een nieuw moederbord op de markt op basis van de AMD 770 chipset en de SB700 southbridge. Het bord, met de naam A770 Crossfire, levert volgens ASRock meer features en betere prestaties dan andere moederborden met deze chipset. Zo is h ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ik neem aan dat de heatsink op de north brigde erg laag is? Ik zie anders niet hoe een PCI-e x1 kaartje daar nog bovenlangs zou moeten passen.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Alleen jammer dat de voedings connectors zo vreemd zijn geplaatst, maar dat zal je vast wel in de prijs terug zien
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Moederbord ziet er niet slecht uit en ik denk dat asrock vrij goed bezig is de laatste tijd!
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
1066mhz, is (oc) staat wel bij meer moederborden
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Citaat:
Edit: Verder is de floppyconnector onder de PCI-sloten gesitueerd, ook niet echt handig. De switchkaart heb ik ook op mijn Asus A8N-SLI en is eerlijk gezegd irritant. Cruiff zou zeggen: "Elk nadeel heb z'n voordeel." Laatst gewijzigd door Joep Stoffels; 24 juli 2008 om 19:31 |
||
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Verder kloppen de afbeeldingen niet in de manual. De afbeelding op de site van ASRock van de A770CrossFire laat een oranje northbridge-heatsink zien, die in de manual zijn anders van vorm en verschillen ook in kleur. Het is dus helemaal niet zeker dat er een lang PCI-e kaartje in het PCI-e x1 slot past. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|