|
|
#1 |
|
Member
|
0 score
Mionix debuteert met twee gamersmuizen
Mionix is een gloednieuw bedrijf dat net zijn eerste producten heeft gelanceerd en zich focust op muizen. Zo heeft men twee muizen en muismatten ontworpen en ontwikkeld; Saiph 1800 en Saiph 3200 zijn de namen van de muizen. Het nummer in de naam repr ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat zijn best wel mooie muizen! Maar of ze beter zijn dan m'n Diamondback 3G....
Wat voor sensor zit er eigenlijk in? |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Zoals de naam al doet vermoeden, een 1800dpi laser en een 3200dpi laser
(maar dat mocht idd in het artikel vermeld worden) |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
De DPI's zijn idd wel duidelijk, maar er staat niets over laser in het artikel.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Non-actief
|
0 score
hmm beetje een mix van razer en logitech muizen maar ze zien er wel mooi uit
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Het is inderdaad een beetje een mis tussen Logitech en Razer. De snuit van een Razer met het kontje van een Logitech. Ik vind dat het wel wat heeft
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
is er ook bekend hoeveel ze gaan kosten?
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
benieuwd naar de prestaties van de muizen, als deze ook echt goed zijn dan wordt het leuk
|
|
|
|
|
#9 | ||
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Quote:
|
||
|
|
|
|
#10 |
|
Non-actief
|
0 score
Ze hebben de S&S Steelpad ook opnieuw uitgevonden zo te zien: klik
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
De muizenmarkt lijkt me nu niet bepaald de gemakkelijkste om binnen te dringen als onbekend merk. Zeker qua gaming muizen kun je niet om Razer en Logitech heen. De enige manier om je enigszins te vestigen lijkt mij om goede prestaties tegen lage prijs te leveren. Hopelijk worden testresultaten en prijzen binnenkort bekend.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Non-actief
|
0 score
Steelseries doet het toch vrij goed met hun 'debuut-muis' de Ikari, hoewel die natuurlijk al naamsbekendheid hebben met hun andere toch aardig gewaardeerde gaming producten.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Persoonlijk vind ik het nadeel van de Razer, dat je je handen zogezegd verkrampt neer moet zetten.. Bij logitech kun je hem gewoon neerleggen.. Anderzijds vind ik de clickpads van de Razer weer fijner clicken... Voor mij zou deze muis een ideale combi zijn.. (mits de prestaties ook vergelijkend zullen zijn aan de Razer's en de Logitech's)..
Zo'n haast heeft het ook weer niet.. Mijn MX518 gaat nog wel even mee.. |
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Zien dr niet verkeerd uit, zal waarschijnlijk wel weer een ruk-sensor inzitten..
@ ItaloMike: Bij een deathadder kan je ze ook gewoon neerleggen.. |
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
@ItaloMike,
Dit ligt helemaal aan wat voor handen je hebt en wat je comfortabel vind. Ik schreef het al in m'n user review, maar ik hoef m'n hand maar ontspannen neer te leggen en hij ligt in de vorm van de Diamondback 3G. Andere mensen hebben weer liever een grote duim-uitsparing als bij de G5 en MX518. |
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Daarom zeg ik ook.. 'Persoonlijk vind ik..'
|
|