|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Muizen met je vinger
Ongeveer een jaar geleden maakte Crave Cnet al melding van een muis die aan je vinger bevestigd moet worden. Inmiddels is een nieuwe versie van deze vingermuis opgedoken, die de tekortkomingen van zijn voorganger ongedaan moet maken.* Het s ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben wel benieuwd zou graag een keer proberen
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
ik zou hem ook graag willen proberen. is het nou makkelijker dan een gewonen muis??
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik zou het ook wel proberen..
Ik heb de pistoolmuis van de vrienden van Zalman gezien en geprobeerd, die is fijn, na mijn mening |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Vraag me toch echt af hoe dit werkt niet ergens een promotie filmpje hiervan ofzo ?
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
huh? maar dit is helemaal niet nieuw, ik heb zo'n ding al een jaar
nou, of het fijn werkt... Het is heel erg wennen, maar soms kan het heel handig zijn. Als je bijvoorbeeld met de laptop in de trein zit, of aan het pc'en bent vanuit bed ofzo (hoe vaak je zoiets doet terzijde). Zelf vind ik een gewone muis uiteindelijk toch fijner. Ik kan helaas niet zeggen hoe het ding heet, omdat er nergens een merkje te bekennen valt EDIT : die van mij was overigens heel goedkoop, misschien dat dat ook de reden is dat het niet zo fijn werkte |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Lijkt me wel cool om eens uit te testen. Maar om ermee te gamen =/ denk niet dat dat goed gaat gaan.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Laatst gewijzigd door Cyber.Wolf; 10 juli 2008 om 13:14 |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Dacht dat het nog wel wat zou zijn maar na jouw eerste filmpje gezien te hebben lijkt me dus echt drie keer niks
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
Typen lijkt me ook niet super makkelijk met zo'n ding aan je vinger.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Ok dit is helemaal niets. En typen gaat ook al niet meer tegoei met 10 vingers, als je zo een ding aan je wijsvinger hebt.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hardware.Info Editor
|
Jij hebt de muis getest?
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Voor zoiets hoef je helemaal die muis niet te testen, ik zie me nog niet typen met 10 vingers met zo'n ding aan m'n wijsvinger....
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hardware.Info Editor
|
Tja, maar jij verabsolutiseert het dan ook niet naar "dit is helemaal niets". Vind dat laatste wel erg stellig voor iemand die "het ding" meer dan waarschijnlijk nooit gezien heeft.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
Wel klagen over 'uitgemolken' producten met volgens de fabrikant uitzonderlijke specificaties en dan alsnog (redelijk) orginele producten de grond in boren zonder onderbouwing of dit getest te hebben.
Ik vind juist dat we dit soort vernieuwingen moeten stimuleren ook al lijkt het op het eerste gezicht raar, maar misschien kan het na even wennen prima werken. |
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Lijkt me toch niet handig. Misschien dat het in RTS games nog wat is. Voor standaard computeren (typen, regelmatig eens een papier vastnemen ofzo) kan dat onmogelijk gebruiksvriendelijk zijn.
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Maar ik had een paar links naar Youtube filmpjes gepost & klopt het dat het zo werkt als het eerste filmpje? Aan de hand van dat filmpje heeft men kunnen zeggen dat ze het niet prettig lijkt te werken. Ik dacht eerst namelijk dat je met die 'muis' naar je scherm moest wijzen, maar in dit filmpje zag ik dat je die 'muis' gewoon naar de tafel moest wijzen. En daarom lijkt het ons niet lekker werken |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
0 score
Vind hem na het filmpje gezien te hebben best wel groot.
Maar heb zoiets nog nooit in handen gehad dus geen idee of het een voor of nadeel is. Daarvoor zou ik hem eerst moeten testen |
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
Je kunt dit voor de lol proberen.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik heb hem gehad, dus ik weet wel hoe het werkt
|
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
pas maar op, straks knipt ie je vinger er af
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|