|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Compacte 1TB externe schijf van LaCie
LaCie komt met een nieuwe externe harde schijf op de markt met de naam Little Big Disk Quadra. Het kastje is voorzien van twee compacte 2,5'' harde schijven van 500GB die werken in een RAID0 opstelling. Dit resulteert in doorvoersnelheden to ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
jeuzes dat is echt superduur voor een 1TB schijf, maargoed hij is natuurlijk wel erg klein, maar voor dat geld heb je bijna 5 F1 terabyters die sneller en stiller zijn
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
externe hardeschijf in een raid 0 opstelling .. hmm vind ik niet echt betrouwbare back-up maar goed als die zou moeten dienen als vaste harde schijf voor laptops met maar weinig geheugen is het misschien wel zinniger
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
ik heb zelf ook een laptop met 500 GB,
maar ik heb er ook nog een externe naast staan van 500. Het is altijd handig voor grote hoeveelheden films muziek etc. |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Met RAID0? Wel iets sneller, maar ik heb liever mijn grote videoprojecten veilig staan
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
zou het niet mogenlijk zijn de raid eraf te halen ? of een raid 1 in te stellen ?
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
@hierboven
waarschijnlijk niet, er zal hws een geintegreerde raid-controller inzitten, waar je dus niet bij kunt en die je niet kunt configureren |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
@hierboven
Als je geen raid 0 wilt, kan je denk beter gewoon andere externe hd kopen? Leuk idee. Maar de prijs is nog wel even slikken. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|