|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Samsung 22" scherm met 7" extra
Samsung presenteert een 22 inch LCD-monitor met een tweede scherm van 7 inch er aan vast. Deze SyncMaster 2263DX moet uitkomst bieden voor degenen die met meerdere schermen tegelijkertijd willen werken. Op het 7 inch scherm kun je bijvoorbeeld widget ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
leuk bedacht. is mischien wel wat voor mij als ik overstap naar 22"
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Vind het een beetje magere innovatie, waarom niet gewoon een goedkoop maar degelijk 22" scherm + een klein (tweede hands) TFT'tje erbij.. heb je gelijk een volwaardige Dual-Screen opstelling. Daarbij, als dit echt alléén bedoelt is voor tertiaire zaken binnen het PC-gebruik als emails kijken, is het extra 7" paneeltje al helemaal overbodig. (nVidia Forceware/ATI Catalyst biedt meer dan voldoende opties om een email te kijken zonder een ander scherm daarvoor te moeten afsluiten).
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit word zowiezo mijn nieuwe scherm. Echt te vet met zo'n extra schermpje voor bijvoorbeeld winamp
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
hmm heb ik toch liever een 24inch samsung voor 340.-
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
voor dat geld kan je 2 samsung 22" kopen ....
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke Gadget maar of het echt de moeite waard is om er bijna 500 euro voor uit te geven dat is maar de vraag.
Maar er zal vast wel een kleine markt voor zijn anders breng je zoiets niet uit. Ik zelf zou dan kiezen voor een 24 inch scherm ala 245B en dan houd je nog meer dan 100 euro over of 2x een 22 inch scherm, dan zit je ongeveer op dezelfde prijs Laatst gewijzigd door Ralf Schilders; 15 juni 2008 om 14:34 |
|
|
|
|
#8 |
|
Hardware.Info Forum Moderator
|
Inderdaad, de prijs is behoorlijk hoog als je voor hetzelfde geld 2 22"schermen kunt kopen i.p.v. 1 22"en 1 7"...
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hardware.Info Editor
|
Zullen we dat allemaal nog even drie keer herhalen, zodat we een ware papegaaienshow krijgen?
Beoordeel dit product aub op de noviteit, daar ligt ook met name de nieuwswaardigheid. |
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
omg hoe nutteloos
Laatst gewijzigd door Jaap Terlouw; 15 juni 2008 om 15:58 |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Hopenlijk volgt de 2263PW S-PVA paneel van Samsung nu snel. Die is gelijktijdig aangekondigd. Want daar kijk ik meer naar uit.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Aan de ene kant wel leuk, vooral als er bv een tweede 7'' aan de linkerkant komt... voor bijvoorbeeld in racegames als achteruitkijkspiegels
Maar verder? mischien voor Media Player etc etc en dan soort dingen |
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Op zich wel handig een goed idee. Als er nog games komen/zijn die zo iets ondersteunen. Kun je het bijvoorbeeld gebruiken als status schermpje (net als de g15)
Ook met een overklokt systeem kun je daar als je systeem gegevens in de gaten houden. |
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Toch echt wel handig zo'n extra schermpje om bijvoorbeeld je mail te lezen en om mediaplayer of iets dergelijks af te spelen. Ook misschien makkelijk om tijdens het werken op de pc voetbal op het kleine scherm te volgen.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vindt het concept wel leuk, maar de prijs doet dit allemaal teniet. Je kunt eventueel ook een digitaal fotokader kopen en gebruiken als tweede scherm?
@ Das Experiment |
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
0 score
Scherm is niet eens FULL HD
|
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
@ Fox 81
wat is daar zo raar aan ? de full HD schermen komen tog pas vanaf 24'' dit is de standaard resolutie hoor voor 22'' |
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
Klopt dit scherm is HD Ready als het ware
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Member
|
0 score
hd kijke lukt je op heel veel schermen wel dacht ik!
zoals een 1024 x 1280 resolutie (4;3 verhouding) 19 inch 900 x 1*** (16 : 10 verhouding) verbeter me als ik het heb |
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
Ga ik kopen
|
|
|
|
|
#22 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb sinds een week of wat een Windows Home Server draaien. Dit systeem heeft geen eigen scherm. Als ik iets wil doen op die pc log ik via mijn pc in op die pc. Een soort remote control. De andere pc wordt niet volledig weergegeven op mijn pc, maar in een klein scherm. Dit kleine scherm zou ik mooi kunnen laten weergeven in het zij-display van deze Samsung.
Als ik even doordenk kan ik wel meer leuke toepassingen bedenken voor dit kleine display. Ik vindt het wel een leuk idee. Als de prijs nog iets aangepast wordt zie ik er wel wat in. |
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
niets nieuws onder de zon
|
|
|
|
|
#24 |
|
Junior Member
|
0 score
voor racesimulatie games heeft een extra 7" echt een functie.
Je zou bijvoorbeeld data daar neer kunnen zetten. über cool |
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind het wel grappig.
Zo kan je tijdens games op zo'n schermpje mooi de temperaturen van je hardware in de gaten houden. |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|