|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe Intel processor-series?
Expreview heeft op haar website een slide gezet waaruit op te maken is dat Intel met twee nieuwe processor-series zal komen. In hoeverre deze series daadwerkelijk het licht gaan zien is onduidelijk. Op de slide zijn de nieuwe series, de Core2 Q8 ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Ook valt op dat deze E5000 een aantal chipsets (de 945 en 946-serie) niet meer ondersteund.
dat mag 'ondersteunt' zijn |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Lekker nuttig om zo een klein spel foutje aan tegaan halen.
Lekkere goedkopen processoren worden dat dus,en die chipsets zijn al een van een aardig tijdje terug dus dat verbaast me niks. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Maak binnenkort maar eens een tabel met alle processoren op socket 775. Zijn er nu echt heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Lijkt me niet echt interessant, de Q8000 is een zwakkere variant van de Q9000. De E5000 serie weet ik niet wat ik me erbij moet voorstellen. Eerst gingen ze de E2000 serie laten opvolgen door de E3000 serie. Zou die nu gewoon E5000 in de plaats gaan heten?
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Die Q8x00 zou best interessant kunnen worden als die beter presteert voor dezelfde prijs als een Q6x00.
De E5x00 wordt gewoon de Wolfdale-opvolger van de E4x00. De E3x00 is de opvolger van de E2x00, die iedereen altijd wel Core 2 Duo noemt maar eigenlijk Pentium Dual-Core heet. |
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Hardware.Info Forum Moderator
|
Citaat:
Het lijkt me niet dat de Q8xxx beter gaan presteren dan de Q6xxx, aangezien de eerste slechts 4MB cache heeft. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Het is wel degelijk ondersteunt
Ook valt op dat deze E5000 een aantal chipsets (de 945 en 946-serie) niet meer ondersteunt(3e persoon enkelvoud). Of Ook valt op dat een aantal chipsets (de 945 en 946-serie) door deze E5000 niet meer wordt ondersteund(voltooid deelwoord). |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Welke spellingsfouten hier staan interesseren me niets. Daarboven is er al meermaals aangehaald dat je beter een pb naar de HWI-crew kan sturen met dit soort opmerkingen. Ik erger me meer aan die domme repleys met taaltips dan aan de oorspronkelijke taalfout.
Dit gezegd zijnde laat die Intel-proc's maar komen, altijd leuk! |
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Ja sorry beetje offtopic inderdaad maar ik erger me nog meer aan mensen die fout verbeteren dan aan de oorspronkelijke fout
Laat ze maar komen inderdaad! |
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Gelukkig kennen een aantal mensen de nederlandse taal goed,en hebben ze lang geleden op school gezeten,nu kunnen we weer even lachen.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Schoot even in de lach toen ik de onzin in de reacties las
Maarja moet denk wel weer wat leuks gaan worden die procs.. En er zijn idd teveel 775 procs atm. |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|