|
|
#1 |
|
Senior Member
|
0 score
MSI introduceert watergekoelde 9800GTX
MSI heeft in de laatste maanden haar aanbod in moederborden uitgebreid met de HydroGen serie. Deze moederborden zijn voorzien van koperen chipsetkoeling die kan worden aangesloten op het waterkoelingssysteem. MSI heeft nu besloten om de HydroGen seri ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Is er een samenwerking tussen MSI en thermaltake?
http://www.hardware.info/nl-NL/news/...nt_P45_lineup/ |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
zoiets kunnen we alleen maar toejuigen toch?
msi is goed bezig me dunkt |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Mooi voor als je waterkoeling hebt
|
|
|
|
|
#5 |
|
Non-actief
|
0 score
Ook verkrijgbaar zonder pomp+radiator? Ik vind het altijd zo overbodig/jammer om losse koelblokken bij mn videokaart te kopen om hem alleen met water te kunnen koelen. Videokaarten verouderen zo snel dat je uiteindelijk elk half jaar een nieuwe kaart + koelblok kan kopen.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Als je hierop een casefan laat blazen dan dalen de temps zeker ^^, misschien voor een volgend ontwerp: Combo-Cooling, (Waterkoelblok met heatpipes& koelvinnen + een fan)
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
En al de rest van je pc waterkoelen en dan je videokaarten niet lijkt mij ook wat onzinnig , wat heeft er het meeste koeling nodig en maakt ook het meeste lawaai in je kast Maar goed voor wie het hebben ( en betalen ) wil |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Kvraag me altijd af of dat concept van thermaltake die waterreserviors in de behuizing plaatsen wel genoeg rendeerd qua temperatuursdaling tegenover een een VGA airkoeler van andere. Voor processorkoeling is het alvast niet idiaal zo blijkt.
http://www.xbitlabs.com/articles/coo...er-760i_9.html Hoewel bij deze oplossing van waterkoeling de airflow in de kast des te meer je eindresultaat bepaald. Dit is bv. Niet het geval bij een Koolance Exos-2 LX of een Zalman Reserator XT Waar je airflow natuurlijk wel een rol speelt maar in mindere mate omdat daar de reservoir zich buiten de kast bevind. Het koelblok ziet er wel goed uit maar ik zou toch altijd opteren voor een Exos LX dan voor een bigwater systeem. dewelke hier ook gebruikt wordt. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|