|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
[Computex08] MSI toont P45 line-up
De Intel P45 chipset is op deze Computex beurs officieel geïntroduceerd en de beschikbaarheid van moederborden laat niet lang meer op zich wachten. Op haar stand toonde MSI ook met trots de borden die men gaat introduceren. Één van de belangrijkste w ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Hardware.Info Forum Moderator
|
Zien er leuk uit die bordjes. Die jongens bij MSI maken altijd van die aparte NB-koelers, maar wel mooie.
Ook leuk dat je nu ook een P45 af-fabriek kunt aansluiten op waterkoeling. Alleen: 8 DIMM-sloten?? Misschien een beetje erg veel... |
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vraag me af of je alle geheugen slots tegelijk kunt gebruiken
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
nee dat is niet mogelijk kan ik je nu al vertellen... Al die DDR2/3 combo borden kunnen dat niet en lijkt me niet dat deze dat ineens wel kan... Maar zou ook theoretisch niet kunnen aangezien je dan geheugen op compleet andere snelheden hebt draaien en een conflict gaat geven met de FSB.
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Verder mooie bordjes van MSI. Het ziet er naar uit dat de grote fabriekanten hun high end mobo's volledig voorzien voor waterkoeling. Asus is daar ook mee bezig zo blijkt. Lijkt me een mooie evolutie. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Als je 8 dimm-sloten van 1 soort hebt, dan heb je tenminste echt wat aan een 64-bit OS
Want die kan veel meer geheugen toewijzen aan applicatie (o.a. games |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Zit die waterkoeling er nou al bij geleverd of begrijp ik dat verkeerd (zal wel weer zo zijn
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|