Dear visitor, it would appear you are using Internet Explorer 6 as a browser. Unfortunately Hardware.Info is rendered less than completely accurately in this by now obsolete browser. For an optimal experience of our site, we recommend you use an up-to-date version of Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Apple Safari or Opera.

Forum

Go Back   Hardware.Info » Reacties Website » Nieuws

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-06-2008, 02:40   #1
Eric van Ballegoie
Hardware.Info Editor

Eric van Ballegoie's Avatar

Eric van Ballegoie is Hardware.Info Crew
Default Tour de France ook uitgezonden in HD

Tour de France ook uitgezonden in HD

De NOS zal deze zomer naast het EK voetbal en de Olympische Spelen ook de Tour de France in HDTV kwaliteit uitzenden via Nederland 1 HD. Deze speciale HDTV variant van Nederland is te ontvangen via de kabelnetten van onder andere UPC en Ziggo en via ...

Lees dit bericht
Eric van Ballegoie is offline Users systems   Reply With Quote
Old 06-06-2008, 03:00   #2
RUTI
Senior Member

RUTI is een ruwe diamant
0 score     
Default Re: Tour de France ook uitgezonden in HD

Voor die paar zenders en uitzendingen in HD kwaliteit heb ik het geld er echt niet voor over (13 euro extra bij UPC). Laat ze eerst maar eens een groot deel van de zenders in HD uitzenden, pas dan zal ik erover nadenken om over te stappen. Voor nu vind ik de kwaliteit van de "gewone" digitale TV van UPC goed genoeg.
RUTI is offline Users systems   Reply With Quote
Old 06-06-2008, 03:11   #3
wouterhelm
Junior Member

wouterhelm heeft de eerste trede bereikt
0 score     

Quote:
Originally Posted by RUTI
Voor die paar zenders en uitzendingen in HD kwaliteit heb ik het geld er echt niet voor over (13 euro extra bij UPC). Laat ze eerst maar eens een groot deel van de zenders in HD uitzenden, pas dan zal ik erover nadenken om over te stappen. Voor nu vind ik de kwaliteit van de "gewone" digitale TV van UPC goed genoeg.
Bij ziggo betaal je ¤3,95, maar dan moet je wel zelf een decoder aanschaffen, bij UPC huur je die als het ware.

Nederland 1 HD zit trouwens ook in het standaard pakket, dus je hebt alleen een decoder nodig.
wouterhelm is offline Users systems   Reply With Quote
Old 06-06-2008, 12:32   #4
Phreaky-
Member

Phreaky- heeft de eerste trede bereikt
0 score     

Zeer gaaf dit. Na de tour kijk ik elk jaar weer uit en dit jaar wordt het dus extra smullen
Phreaky- is offline Users systems   Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules