|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe combo drive van Plextor
Er komt een nieuwe Blu-ray brander van Plextor op de markt. Dit is de derde Blu-ray brander die Plextor heeft ontwikkeld. Deze nieuwe PX-B910SA is een 4x Blu-Ray DVD-RW drive en beschikt over een Serial ATA interface en een data buffer van 8 MB ter v ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
aangezien de HD-DVD mogelijkheid geschrapt is lijkt mij dat het geen combo drive meer is!?
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Altijd een goed bericht als Plextor met iets nieuws komt. Bijzonder goede drives van dit merk. Wijk nooit af, vooral het loopwerk is altijd goed bij dit merk. In mijn huidig systeem zit tijdelijk een Blu Ray speler en die gaat zeker plaats maken voor deze brander.
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
De oudere combo drives konden bijvoorbeeld CD's lezen en schrijven en DVD's lezen. Het vorige model van deze drive kon dus CD's/DVD's/blueray's branden en HD-DVD's lezen! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Het lijkt me inderdaad geen combo drive, maar een gewone Blu-ray brander. Een DVD brander, waar je ook CD's mee kunt branden en lezen noem je ook geen combo drive.
Wel leuk te zien dat de prijzen steeds scherper worden... nog een half jaartje tot jaartje en dan zijn de prijzen wel te doen denk ik. 430 dollar is zo'n 280 euro dus op zich niet verkeerd voor een brandertje... Als ze onder de 200 euro gaan, dan schaf ik me er ook één aan. Laatst gewijzigd door amiguito; 4 juni 2008 om 05:42 |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|