|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
AC lanceert ARCTIC Breeze
Fabrikant Arctic Cooling ziet graag dat PC-gebruikers het hoofd koel houden, de ARCTIC Breeze moet daar aan bijdragen. De Breeze is een tafelblad-fan die via USB kan worden aangesloten op een PC en notebook. * De ARCTIC Breeze heeft ee ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Denk dat die fan niet genoeg is met dit weer zit nu te gamen met een fan van 40cm op me gericht en ik heb het nog warm pffff
Laatst gewijzigd door bix; 2 juni 2008 om 13:56 |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
uber!!!!
ik ga hem gebruiken voor de propeller voor mijn boot |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ook heel leuk voor de vingertjes....... !TAK!-!AU!
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Word je hier niet verkouden van? Lijkt me niet echt goed die koud wind tegen je warme hoofd. Ook jammer voor de geen bescherming.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Wil je eentje met bescherming? Antec kwam al eerder met zoiets.
Wel een leuk hebbedingetje. Ik zou het erg handig vinden, want ik werk meestal buiten midden in de warme zon op een boerderij. Zodra ik achter de PC zit is een fannetje dan wel erg fijn als de tractoren hier geen airco hebben Echter, denk ik dat die USB toch wel te weinig kracht heeft om zoiets (snel) rond te laten draaien... Laat ik liever een verlengt molex kabeltje uit me kast komen en daaraan 120mm fans aan 12 volt hangen :p |
|
|
|
|
#7 |
|
Hardware.Info Editor
|
Op de MS DevDays vorig jaar kon je een USB-ventilatortje opscharrelen bij een van de stands. Het snoertje is een stuk buigzaam metaal waardoor je de ventilator alle kanten op kan positioneren; de vinnetjes zijn van een zachte stof/plastic-achtige combinatie waaraan je je vingers niet kunt bezeren wanneer ie draait. Hoog gagdetgehalte, maar weinig toegevoegde waarde wat mij betreft.
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Ik denk dat de fan-bladen wel van een zacht flexibel kunststof zijn gemaakt. Anders zou het wel eens pijnlijk kunnen worden voor je vingers. Laatst gewijzigd door Datron; 2 juni 2008 om 14:33 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat een gedoe rond het wel of niet veilig zijn voor je vingers. Je zet dat ding toch gewoon op een plekje waar je normaal nooit met je handen komt?
Leuke gadget trouwens, ik zou het ook wel prettig vinden, wind in m'n haren achter de computer, lol. |
|
|
|
|
#10 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Laatst gewijzigd door Datron; 2 juni 2008 om 14:48 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Non-actief
|
0 score
ja dan is je hele hand eraf.. dan heb je pech...
want er zit vast een levesgrote 1000 volt 800 ampere krachtstroom motor in die fan... kom op zeg... Laatst gewijzigd door Haze; 2 juni 2008 om 19:54 |
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Kast open en fannetjuh erop
|
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
|
0 score
inderdaad, wat een b*llshit over het gevaar met je vingers, er zitten geen messen aan ofzo XD
het is maar plastic XD zulke USB koelers kon je een tijdje geleden ook gewoon bij de HEMA kopen > ik heb er zelf een in het oranje natuurlijk zien ze er wel iets anders uit, maar hetzelfde principe helaas kan mijne maar op 1 stand en maakt hij redelijk wat geluid [niet storend als je muziek op hebt] aan mijne zitten natuurlijk wel messen XD > kheb er mijn broertje al mee vermoord XD nah, just kidding |
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik weet wel dat zo'n ventilatortje hier meer dan welkom is
Voel me hier als gestoomde groenten die al een paar minuten op 1000 watt staan. Vraag me wel af hoe groot de luchtstroom van zo'n gadget is, anders zet ik er wel een stuk 6 rondom mijn beeldscherm |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Met dat mooie warme weer moet je ook niet achter de PC zitten!
Tenminste, dat krijg ik altijd te horen hier thuis Maar waarom zou je dit kopen, voor een paar euro heb je een tafel ventilator die wel lekker blaast. |
|
|
|
|
#16 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Het is geen airco hoor! Het is een fan wat lucht verplaatst. Dus als het 25 graden op je kamer is blaast ie lucht van 25 graden... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Junior Member
|
0 score
ik heb een oude 300w ATX voeding omgebouwd en 3 CoolerMaster Rifle casefans rond mijn beeldscherm gehangen, werkt ook goed staat ook mooi met die LEDS!
|
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
Zijn ze er wel wat laat mee. Zomer is zowat al weer voorbij.
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Of niet ...
Citaat:
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|