|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
VIA lanceert nieuwe Nano processors
VIA heeft een nieuwe generatie energiezuinige processors geintroduceerd die de oude C7 generatie moet gaan opvolgen. De nieuwe VIA processors zijn gebaseerd op de Isaiah architectuur en zullen geleverd worden in kloksnelheden van 1,0 tot 1,8 GHz. Het ... Lees dit bericht Last edited by Frank Knopers; 30-05-2008 at 10:37. |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik meende dat het Isaiah was?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Ja? Dat staat toch ook zo in de tekst?
/Arnoud: Ok, dat wist ik niet. Normaal staat de onderstaande regel er al bij. Excuses. Trouwens, zou je een fout ontdekken, moet je de auteur PM'en, lijkt me logisch... Heb verder weinig verstand van die processoren. Vind het al knap dat VIA het overleeft tussen Intel met zijn Atom. 5 tot 25 watt, dat is nog best wel zuinig! Vind het al best knap dat ze zoiets kunnen bewerkstelligen. Last edited by Snuk; 30-05-2008 at 14:59. |
|
|
|
|
#4 |
|
Hardware.Info Editor
|
De reden dat we dergelijke opmerkingen graag per PB ontvangen is om dit soort verwarring te voorkomen. Er stond nl. een tikfout in de naam die ondertussen is gecorrigeerd.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Een mooie ontwikkeling, alleen vind ik het jammer om te zien dat nVidia en ATi nog steeds niet op deze tour zijn. De prestaties van hun kaarten zijn prima, en ook prijs/prestatie is nog nooit zo goed geweest, maar ik vind het gewoon raar dat mijn 8800GTS met 100 watt verbruik onnodig veel warmte achterlaat in de kast...
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Misschien dat deze ontwikkelingen vanzelf ook doortrekt naar de videokaarten markt.
Zou wel mooi zijn, videokaarten mogen wel wat zuiniger en koeler worden dan ze nu zijn. Een 8800GTS is zeker alles behalve koel en zuinig. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|