|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Samsung claimt kleinste laserprinter
Samsung introduceert, naar eigen zeggen, de kleinste en stilste kleurenlaserprinter en multifunctional ter wereld. Het compacte design en geruisloze werking moeten de printerserie CLP-310 en multifunctionalserie CLX-3170 ideaal voor werkplekken maken ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Zijn dit soort goedkope laserprinters al een beetje vergelijkbaar met de betere inktprinters? Of komen ze nog niet eens in de buurt?
In principe lijkt het me wel wat namelijk, geen gezeur meer met (dure) inktpatronen... |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik kan het fout hebben maar de kleurenlaserprinter die wij op het werk hebben heeft ook nog steeds dure toners nodig hoor. Toen laatst de toners vervangen moesten worden moesten we de afweging maken om niet gewoon een nieuwe laserprinter te kopen waar al toners in zaten want de losse toners zijn bijna niet te betalen.
Deze printer spreekt mij iig zeer aan, degene die we hebben staan is inderdaad een echt bakbeest en elke keer als die gaat printen dan lijkt het net alsof er een trein voorbij rijdt (figure of speech). |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Eh ja, dat begrijp ik, maar toners gaan toch echt HEEL wat langer mee dan inktpatronen...
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Ok ok
Ook als je de lage prijs van de printers in dit nieuwsbericht bekijkt dan is het weer een bevestiging dat een printer vandaag de dag niets meer kost, het is de inkt waar je je blauw aan betaald. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|