|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Foxconn geeft langer garantie op videokaarten
Fabrikant Foxconn produceert naast moederborden onder andere ook videokaarten gebaseerd op nVidia GeForce 3D-chips. Videokaartfabrikanten doen regelmatig een poging om voordelen ten opzichte van de concurrentie te behalen, bijvoorbeeld door standaard ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat mij benieuwd is hoeveel mensen hun videokaart zo lang gebruiken zonder em te overklokken.
Tenminste; het lijkt me logisch dat wanneer je je kaart overklokt, de garantie nog steeds komt te vervallen. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
zolang er geen zichtbare overclocking schade is (mosfets opgeblazen.. chips opgeblazen..) valt je videokaart nog gewoon binnen de garantie!
Maar met een plaatje van een GX2 heb ik het idee dat de gene die zoiets koopt zn systeem per jaar update Last edited by Constant Mak; 19-05-2008 at 12:57. |
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
@ Card Nox idd maar een beetje goede winkel geeft je een nieuwe mee
Bij mijn winkel krijg ik altijd direct een nieuwe graka mee . Zo ben ik kosteloos van een 6600gt naar 7600gs gegaan en een jaar later van 7600gs naar 7600gt ( het leven kan toch mooi zijn ) |
|
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 | |||
|
Member
|
0 score
Quote:
Quote:
Quote:
Last edited by voodoolarry; 19-05-2008 at 20:33. |
|||
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat vind ik niet, mijn core en mem snelheden blijven met de softmod gelijk alleen zet je de 4 uitgeschakelde pipelines weer aan. Overklocken is in mijn ogen het verhogen van de FSB, de MP, de voltages enz. hierdoor worden de componenten meer belast dan origineel, een softmod valt daar niet onder.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
@ voodoolarry nop bij mijn winkel heb ik daar geen last van .
garantie begint gewoon opnieuw wanneer je een nieuwe meekrijgt Veel winkels doen moeilijk over garantie terwijl dit eigenlijk een verplichting is over heel Europa . |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|