|
|
#1 |
|
Hardware.Info Crew
|
9900 GTX en 9900 GTS in beeld?
Twee screenshots in een thread op Xtreme Systems hebben de GeForce 9900 praatjes weer doen oplaaien. In de bewuste thread worden - zogezegd - twee CAD-tekeningen van de GeForce 9900 GTX en GeForce 9900 GTS.* De topicstarter verwijst ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
ik hoop dat dit fake is. echt, 3 pci-e connectoren. Als je in Tri sli doet, heb je 9 pci-e connectoren nodig!!!! en mss ver 1300 watt voeding aanbevolen nodig. is het juist niet genoeg met 1x 6 pin en 1x 8 pin? videokaart zelf kan zelfs tot nog zo'n 75 watt bijgeven
de 9900GTS heeft 225 watt. 75 + 150 watt dus wil zeggen: videokaart + 8 pins. 9900GTX 75 + 75 + 150 watt. 6pins + 6pins + 8 pins en videokaart zelf telt nie mee ofzo. vind toch raar. Last edited by CornholioX; 11-05-2008 at 16:47. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Of iemand met teveel tijd die zelf kaartjes heeft lopen bouwen in Cad tekenen, lijkt me allemaal nog te vroeg om er ook maar iets over te zeggen.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
ach ja nog meer speculaties.. ik vind zoets niet echt interesant aangezien er niets bevestigd kan worden..
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Excuseer m'n newbieheid, maar wat is en doet de NVIO chip?
Ik hoop dat ze fake zijn, want ik wil die kaart echt hebben, maar ik denk niet dat m'n voeding de juiste connectors heeft... (OCZ GameXtream 850 Watt). |
|
|
|
|
#6 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Last edited by Flipjack; 11-05-2008 at 17:05. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik dacht ik post dit ook nog even. Is uit de thread op xtremesystems.
![]() ![]() Ziet er wat duidelijker uit. Kan je trouwens van andere connectors 1 8pin connector maken. Net als je van 2 molex connectors zo'n 6pin kan maken. Last edited by Jace; 11-05-2008 at 17:12. |
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
deze zien er duidelijk uit. die CAD tekeningen zie ik toch goed dat er een extra 6 pins is (naast de tri-sli connector) Last edited by Jaap Terlouw; 13-05-2008 at 19:43. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
Nee, dat is een S-video-out connector
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
@posts hierboven: ik weet niet in hoeverre deze informatie waar is, maar 3 pci-e connectoren is wel overdreven
Het wordt gewoon afwachten |
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
ja wordt afwachten. tis wel overdreven, aangezien die CAD toch boven de S-video connector ook een 6 pins zie
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Stroomverbruik van GPU's is echt belachelijk. Laten ze een voorbeeld aan Intel nemen, die met de Core 2 Duo's vrij zuinige processoren op de markt hebben gebracht. Het is echt triest gesteld met de GPU-fabrikanten. Tijd dat de EU regels opstelt voor het energieverbruik van GPU's.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Zou ik nog niet te veel van geloven, als ik de tijd zou hebben kan ik dat ook maken/tekenen hoor is echt niet moeilijk.
Dus ik geloof het nog niet |
|
|
|
|
#15 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Op de CAD tekeningen uit de TS zijn het gewoon de GTS en GTX achter elkaar.
Is dat nu zo moeilijk te zien ? |
|
|
|
|
#17 |
|
Junior Member
|
0 score
Triple-sli via 1 kaart? Vraag me af hoe je ooit kan denken dat dat mogelijk is. Ik bedoel ze hebben momenteel al moeite met dual, laat staan tripple...
En dan hebben we t nog niet over t feit of spellen t wel ondersteunen wat dus mede de oorzaak is. Nee je kan aan je klompen aanvoelen dat dat niet zo gaat zijn. Bovendien als t al zo zou zijn zou t eerder op de 9900GX2 te verwachten zijn. |
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
Ik vind dit een beetje overdreven reactie. Een onbevestigd en onduidelijk plaatje en iedereen valt over het stroomverbruik van de kaart. Waarschijnlijk zullen ze er nog wel wat aan doen voordat hij echt op de markt komt.
In ieder geval hoop ik wel dat de heren ingenieurs een beetje ruime marges nemen in het verbruik, voor het voltmoddende deel van Nederland. |
|
|
|
|
#19 |
|
Member
|
0 score
Vraag me af wat de GTX gaat kosten, wanneer hij nou echt in de winkel licht. Of hij nou SLI 2.0 gaat ondersteunen en of hij gebruik gaat maken van displayport uitgangen.
Oowja en of hij Crysis op Very High + AA kan draaien met 60+ frames (En dat in combinatie met een processor voor het 775 socet) En verder, tjah leuke plaatjes maar zegt verder nog zo weinig. Last edited by JP_Linkens; 13-05-2008 at 19:29. |
|
|
|
|
#20 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Bij Crysis heb ik redelijk tussen 20 a 30 fps op 1440 x 900 2xAA Very high, wel paar op high |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Member
|
0 score
Ik wil het geroddel niet verpesten hoor, maar als engineer ga je niet in autocad een 3d tekeningetje maken van een nog te fabriceren kaart.
Dit lijkt me meer iets in de trant van "creatief met kur., eh, 3D". Verder zie ik ook niet nieuws op deze plaatjes, maar ik ben ook geen expert hierin. De meeste cad-tekeningen die ik zie zijn echter ofwel 10x zo complex, ofwel onbegrijpelijk, of véél duidelijker. |
|
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
0 score
Buiten wat hij ^^^ hierboven noemt, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er een kaart op de markt gebracht gaat worden met 3x peg. Marketingtechnisch is dit oververkoopbaar.
|
|
|
|
|
#23 |
|
Member
|
0 score
Als je het stroomgebruik te hoog vind, zet je toch gewoon zonnepanelen op je dak...
Als je die zonnepanelen dan hebt, maakt het je echt niet uit hoeveel dat ding slurpt hoor |
|
|
|
|
#24 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
TRI-SLI heeft dus 2 connectors aan de bovenkant om dus 3 kaarten met elkaar te verbinden |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|