|
|
#1 |
|
Hardware.Info Crew
|
EVGA lanceert USB videokaart
EVGA heeft afgelopen week een nieuwe externe USB videokaart gelanceerd, een zogenaamde USB Graphics Adapter (UGA). De hardware in de UV12 en UV16 videokaarten, beiden producten uit de UV Plus+ reeks, is afkomstig van Displaylink, niet te verwarren me ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Ah maar enkel als extra monitor. Het is niet zo dat je extra performance krijgt wanneer je zo'n ding bij aansluit zoals in een SLI opstelling.
Mja het is een begin. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
@ gekkedave
Lijkt me vrij logisch, geloof je in wonderen? Het is een leuke oplossing (en goedkoop) om je desktop uit te breiden zonder performance verlies van je videokaart. Tevens kan het wel goedkoper zijn dan een lcd met ingebouwde graka... voor 89 dollar is het een leuke gadget |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Ik vind een zeer leuke oplossing om voor mijn ontwerpen een scherm te kunnen bijplaatsen. Prijs valt ook mee. Hou ik in de gaten want zolang er geen 64Bit drivers zijn kan ik het niet gebruiken. Vind het dan ook wel iets meer dan maar een minpuntje.
EDIT: ingeschreven voor wedstijd. Last edited by ARTb; 11-05-2008 at 09:38. |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Leuk, maar waar blijven de externe aansluitdoosjes voor laptops voor normale (pci-e) grafische kaarten. Deze toestelletjes voegen weinig (geen) grafisch kracht toe, kan misschien in de toekomst nog gebruikt worden (mits wat gerommel met drivers en firmware) om NAS apparaten van schermaansluiting te voorzien.
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
Als jij wilt gamen op een laptop dan moet je kijken naar een laptop in de eerste plaats met een grafisch monster. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Laptop van de zaak is best wel krachtig, alleen niet grafisch. Verder is een grafisch monster heel leuk, maar minder voor de geldbeurs, de warmteontwikkeling en batterijduur... |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|