|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Artistieke Dell laptop verwacht
In navolging van HP heeft Dell twee 'Special Art Edition Inspiron 1525 laptops' geïntroduceerd. Deze zal in twee variaties verkrijgbaar zijn, te weten 'Sea Sky' en 'Bunch O Surfers'. Hardwarematig zullen de speciale versi ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik vind ze heel eerlijk gezegd niet mooi, die van HP vond ik mooier.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
nee inderdaad, ze zijn eerlijk gezegd niet zo mooi
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Ze zijn niet mooi.
Vind het wel een leuke trend dat fabrikanten toch iets zien in afbeeldingen/kunst/abstractere vormen op hun laptops. Geeft vooral in de tijd van de "casual" customer iets extra's aan een laptop. |
|
|
|
|
#5 |
|
Non-actief
|
0 score
Ik vind ze ook niet zo mooi want er zitten me te veel klassieke tinten / vormen in. Ik vond de meer abstracte HP print veel mooier. Ik vind dat special paint idee ook wel erg cool en had op mijn oude systeemkast ook mijn avatar logo laten airbrushen op een lan-party voor 10 euro.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Ik vind het best kunstzinnige creaties. De eerste vind ik iets te aquarelachtig, de tweede spreekt me meer aan.
Vond de HP iets te 'standaard' vector ontwerp hebben, op istock.com barst het van dat soort illustraties. |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Deze van dell vind ik persoonlijk niet zo geslaagd, HP was veel beter!
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
De huidige designs van Dell vind ik ook mooier (en dat is niet alleen grijs/zwart). Het duurt niet meer lang of voor een paar tientjes extra heb je een zelf gekozen foto op je laptop!
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Na-apeeers.
|