|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Super Talent komt met 120GB ssd voor $699
De opkomst van SSD's schijven komt langzaam op gang, maar het is bijna zeker dat deze opslagtechnologie met flashchips de harde schijf met platters op den duur zal gaan vervangen. En hoevel de SSD op het gebied van prestaties al superieur is aan ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Dit zijn precies het soort berichten die de vorige reacties op het nieuwsbericht"In 2009 een 512 GB SSD van Toshiba" bevestigen.
Goed, het is een andere 'goedkopere' techniek, maar op deze manier gaat het wel heel snel die kant op. En toen werd er ook gezegd dat de platters harde-schijven nu heel goedkoop zijn & dat je veel meer geheugen koopt voor hetzelfde geld. Maar dan moet je maar bedenken dat die groei in harde schijven pas ook de laatste 3 jaar ong. enorm is gegroeid |
|
|
|
|
#3 |
|
Non-actief
|
0 score
Dit is echt zo relaxt!!!! Eindelijk zal de oude HDD op den duur vervangen worden waardoor het minder een bottleneck gaat vormen. Ik hoop echt zo dat die prijzen snel zullen dalen en dat je 320Gb schijven of groter gaat krijgen tegen een betaalbaar bedrag.
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
jep geen geratel meer word ie ook mooi stiller van
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Hoeft zo groot zelfs niet te zijn. Als je C-schijf maar groot genoeg is om OS + applicaties en games op te zetten. Data kan je nog altijd op een 2de gewone HD zetten, dat hoeft niet per se zo supersnel te zijn
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Als die snelheden ook terug komen in de revies dan is die 60GB van mij als hij beneden de ¤200 komt. Lekker snelle boot schijf.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Ben benieuwd hoelang die schijven het uithouden, als er zo'n groot prijsverschil tussen de 2 modellen zit en zo'n groot verschil in garantie... Slechts 1 jaar garantie voor een schijf van bijna 700 euro is erg weinig... Komt op mij over alsof ze er (nog) niet echt veel vertrouwen in hebben
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
idd, garantie van 1 jaar vind ik ook erg matig.
Als ik elk jaar een nieuwe SSD moet kopen omdat de ander gecrasht is lijkt me niet echt veilig voor je data. En al helemaal fijn voor mijn portemonnee nou is het natuurlijk niet een garantie dat de schijf er na een jaar mee ophoudt maar 1 jaar garantie op electronica is toch best weinig. |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Dit gaat de goede kant op.
|
|