|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Compacte processorkoeler van Arctic Cooling
Ruim een jaar geleden kwam het Zwitserse merk Arctic Cooling met een processorkoeler op de markt die speciaal gemaakt was voor compacte low-profile behuizingen. Helaas kon dit model alleen op de sockets 939 en AM2 van AMD geplaatst worden, dus vond A ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Voor die prijs heb ik toch liever een gewone freezer pro 7
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Zeker voor in de wat kleinere kastjes (mATX, cubes) lijkt me dit een zeer geschikte koeler.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Vreemd de stock cooler van intel draait bij mij max op 1800 toeren en niet zoals hun opgeven op 2800 toeren...
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Dit lijkt me ook ideaal voor kleine serverkastjes!
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat een misleidend grafiekje
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Ideaal dit, we worden continue doodgegooid met gigantische torens.. Hoop dat er nog meer ''compacte'' koelers volgen voor home servertjes en media center dingen.. Als je nu een Scythe Mugen koopt of ander groot bakbeest, moet je mazzl hebben dat je videokaartjes en alle andere zooi er in past, en je kast ook dicht kan.. Prima ontwikkeling! Nu moet waterkoeling nog wat toegankelijker worden, het trekt me nog niet echt, waarom weet ik niet, misschien nog beetje gecompliceerde technologien ofzo.
Laatst gewijzigd door daanpinxter; 8 mei 2008 om 15:47 |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
66% geluidsdruk van de stockcooler, dat is een lachtertje als je weet we logaritmisch horen, 2x zo lage druk = -3dB...
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Tja, ik vind de huidige trend van steeds grotere en zwaardere koelers ook wat te veel van het goede. Werd tijd dat een fabrikant met wat kleiners kwam. Ik ben benieuwd hoe dit zich verhoudt tot een Mugen oid.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Core 2 Quad E9550?
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Sinds wanneer is Intel gestopt met de Q? :S
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
http://compare.intel.com/pcc/default.aspx?familyID=1
Duidelijk nog altijd Q9550 |
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Best leuk koelertje, maar ik heb liever een Freezer 7 pro.
Mocht die niet in je kast passen dan haal je een paar heatpipes weg, buig je de boel om en voila, je hebt een Freezer 7 LP. Meer is er volgens mij niet verandert. |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|