|
|
#1 |
|
Hardware.Info Forum Moderator
|
LaCie vergroot capaciteit Rugged Hard Disk
LaCie heeft afgelopen week de nieuwe 500GB Rugged Hard Disk geďntroduceerd. Hiermee verhoogt LaCie de capaciteit van deze externe schijf, aangezien de vorige versie 320GB groot was. De Rugged Hard Disk is ontworpen door Neil Poulton en heeft een ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
edit: Hier staat de luxste variant 'al' voor €290,-. Last edited by Palmachius; 28-04-2008 at 04:20. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Dit is wel veel geld voor een externe van 500gig, die rubberen randen zijn wel handig zeker als je hem overal naar toe neemt maar die prijs is niet normaal.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
vergeet niet dat deze wel zonder voeding werkt
dat zie ik jouw 99euro modelletje niet doen blijft het nog teveel geld |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Aha zonder voeding.... ?!
![]() En wat is die meest rechtse aansluiting dan? Dat lijkt mij gewoon een adapteraansluiting. Nouja, bijna driehonderd euro voor een schijf waar je dus geen voedingstekker in schijnt te hoeven steken, geef mij maar de WD Elements 500GB voor €75,-, mét adapter. |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
500GB? nou, joepie
Wat is er zo bijzonder aan deze schijf dat hij zo duur is? |
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Warschijnlijk willen ze ook zeggen dat hij ook gewoon op USB 2.0 werkt. energy saving bvb. als je mobiel bent met je laptop dat is voor als je de schijf aan bvb een non-powered usb hub wil hangen me dunkt. wat deze schijf zo duur maakt is het feit dat het een 2.5" model is. 399¤ is idd wel extreen veel maar 200-250¤ vind ik nog wel doenbaar Last edited by Jaap Terlouw; 28-04-2008 at 16:55. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
ahh 2,5", dat verklaart het een en ander (LaCie site)
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Als ik een een eerder bericht schrijf dat ik 2.5 schijfje te duur is vanwege het opschrift,
word mijn commentaar verwijdert ... Vind dat er hier maar vreemd word omgegaan met de regels Heren mods.... Last edited by Constant Mak; 18-05-2008 at 06:30. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|