|
|
#1 |
|
Hardware.Info Forum Moderator
|
AMD lanceert refresh 790FX chipset met SB750 southbridge
Fudzilla heeft een afbeelding gepubliceerd van*een AMD moederbord dat de 790FX chipset combineert met de nieuwe SB750 southbridge. Met dit moederbord zouden betere overklokresultaten behaald moeten kunnen worden dan met de combinatie 790FX en SB ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Jammer van die actieve koeling, ik hoop dat fabrikanten af gaan wijken van dit design en er een mooie passieve koeling op zetten.
Zijn er eigenlijk al bordjes te krijgen met SB700 en FX790 chipset te krijgen? Dit maak ik wel op uit de tekst maar de enige bordjes die ik heb langs zien komen met SB700 waren bordjes met 780g chipset. (er was wel de A79A-S van Foxconn maar die kan ik nergens bij webshops vinden) |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
De 790 bordjes van AMD meestal actieve koeling. Toch zijn de meeste bordjes gewoon passief, dus verwacht dat het de fabrikanten ook nu gewoon heatpipe constructies erop zetten.
Ben benieuwd wat voor een truc achter de SB750 zit. Wel jammer dat mijn bordje dan alweer ouderwets wordt als het echt beter is. |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Die kleine fan zal wel wat geluid maken wat meestal wel het geval is.
Maar ik vind dit moederbord er zo goedkoop en slecht uit zien of heb ik dit mis? |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Let op dit is een reference design. De fabrikanten ontwerpen natuurlijk zelf een bordje.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Idd jut.
Dit zie je altijd bij amd, tis even schrikken maar als het bordje in de winkel ligt is die stukkkennn mooier,, komt ook vast en zeker een passieve koeling op. Ben benieuwd of asus,msi of gigabyte er een mooi bordje van weet te maken |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
4x PCI Express 2.0 x16??!?!?!?! man dan moet die chip wel krachtig zijn...
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|