|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Verdwijnt de GeForce 8800 GTS van de markt?
Nu nVidia de GeForce 9800 GTX heeft gelanceerd, doet het gerucht de ronde dat de oudere 8800 GTS 512 van de markt zal worden gehaald. Zoals eerder op Hardware.Info bericht zijn beide kaarten gebaseerd op de G92 GPU. Naast ondersteuning voor Tri-SLI, ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Naar mijn mening hadden ze nooit die G92 moeten gebruiken in de 8 serie.
Dan had je dit gedoe ook niet |
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
marketing
nvidia heeft toch wel een beetje vreemde sprongen gemaakt vind ik met de naamgeving.. en de specs van beiden kaarten.. ik heb het gevoel dat ze zichzelf in de weg lopen |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
ze hebben geen vreemde sprongen gemaakt, ze hebben simpelweg geblunderd. Als ze die g92 chip alleen hadden gebruikt voor de 9xxx versie had dat hen veel meer omzet opgeleverd
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Voor die 60 E die er tussen zit, ga ik eerder voor de 8800 GTS dan voor de 9800 GTX als het verschil in prestatie's toch 'maar' 6-8% is. Houd ik liever 60 E in m'n zak dan 60 E extra uit te geven en kunnen opscheppen: Ik heb een 9800 GTX (i.p.v. 8800 GTS).
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
maar veel mensen willen wel opscheppen, waardoor je een 2dehands 9800gtx beter kan verkopen dan een 8800gts
Voor graka's houd ik altijd in me achterhoofd of ik hem makkelijk en met zo weinig mogelijk verlies weer kan verkopen |
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
@ Boedie
Ze hadden de 9 serie juist niet de 9 serie moeten noemen |
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
beste race vreemde sprongen maken die niemand snapt daar bedoel ik blunderen mee leek me wel duidelijk |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
K wordt gek als ze de 8800 GTS van de markt halen
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Ik ben heel blij voor de mensen die zo'n kaart hebben.
Want de meeste kaarten hebben zeker 2 jaar garantie. Als ik één van hun was, wanneer ik zat ben van die kaart binnen 2 jaar kappot opblazen. en Zo i zo is er geen vervangende kaart dan krijgt je geld terug of kun je bij zetten voor een nieuwe kaart of geld terug en een betere kaart. ik vind het Stom dat ze zo'n bericht voor iedereen zet. |
|
|
|
|
#12 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Ik vind he took niet gek, zijn eigenlijk de zelfde kaarten. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Tuurlijk verdwijnt de 8800GTS G92, de 9800GTX heb je ook al voor dezelfde prijs hoor....
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
ik vind dat Nvidia een geweldig bedrijf is dat zeker goede producten maakt maar ik vind het gewoon minder briljant dat ze nu een duurdere uitmelking van de 8800gts(vind ik een geldig product) verkopen en dan de 8800gts uit de schappen halen raar bezig Nvidia net als met je 9800GX2 alleen om te stoufen
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
Nvidia maakt alleen maar meer kaarten om de concument voor de gek te houden en klokken de chips steets een stukje hoger en doen er een mooi koelertje op of plakken 2 kaarten aanelkaar vast.
Ben beneuwd waneer er een nieuwe chip uit komt en hoe die presteert. |
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
0 score
Als je in bezit bent van een 8800GTS512MB wordt dat gewoon een Collectors item en wordt de kaart meer waard dan zijn suffere uitmelking
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
you wish..
|
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
0 score
terug roepen nieuwe koeler, hogere frequentie en sticker erop en huppa weer op de markt als een 9800GTX.
|
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
|
0 score
Eigenlijk willen ze ook dit berich duidelijk maken, dat de 9800 GTX, maar ietjes beter is dan de 8800 GTX,
|
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
0 score
.....ik bestel toch maar even snel mijn 2e 8800 GTS 512.....je weet maar nooit met die rare fratsen van Nvidia.Blijkt toch maar eens te meer dat die 8800gtx een brillant product was zeg...daarvoor dan wel mijn petje af!
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|