|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
26- en 30-inch schermen van LG
LG introduceert twee nieuwe breedbeeldschermen, die met 26- en 30-inch met name bestemd zijn voor ontwerp- en grafische doeleinden bestemd zijn. Beide monitoren zijn voorzien van een S-IPS panel. Het 26-inch model (W2600HP) kent een resolutie van ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
voor die prijs hadden ze er voor mijn part gerust nog een HDMI/component en composite aansluitingen op mogen monteren
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb deze LG monitor gisteren gezien op de Beursgebouw in Eindhoven.
Hij stond bij de HCC stand. Nou ik moet zeggen hij is groot maar wel heel mooi. Volgens mijn als je nog geen meter er vanaf zit is 26 inch niet te doen. Helaas weinig aansluitingen op deze monitor en staat wat zwak op zijn poten. Vooral als je de tip toetsen aan raakt gaat deze monitor op en neer. Verder is dit een top scherm, vooral omdat deze een S-IPS panel heeft. De kleuren, wat moet ik daar van zeggen. SUPER MOOI. Het is net wat vinteg zegt, ik mis HDMI/component. De prijs gaat rond de ¤800,- kosten. Last edited by Powersoft; 14-04-2008 at 04:30. |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Wat is een S-IPS panel precies?
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
raar, meestal vertelt hardware.info erbij dat de contrast-ratio veel te hoog en de response-tijd veel te laag is opgegeven.
zal dus in dit geval ook wel zo zijn |
|
|
|
|
#6 |
|
Hardware.Info Editor
|
Over het algemeen geldt dat voor tests, waar we opgaves kunnen controleren. Een contrastverhouding van 1:1000 is nog wel haalbaar. 1:5000 met toepassing van 'DFC' kan van alles betekenen. Responstijden is een vergelijkbaar verhaal.
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Master of Modding
|
0 score
Quote:
Zoals ik al aangaf is echter het grote nadeel aan deze andere varianten dat ze duurder (soms wel 2x zo duur) zijn dan TN panelen. Vandaar dat het gros van de schermen op de markt voorzien zijn van een TN paneel. Zelf ben ik sinds enkele dagen eigenaar van een 24" P-MVA monitor, en kan echt beamen dat het veel mooier is dan mijn vorige 22" TN monitor (Samsung 226BW). Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/TFT_LCD Last edited by Gert Hengeveld; 14-04-2008 at 07:34. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Over welk 24" scherm hebben we het dan Gert Hengeveld. Op het moment werk ik namelijk nog op een 17" PVA scherm en ben ook op zoek naar een 22"/24" scherm. Met een MVA/PVA paneel. Helaas wordt het type scherm zelden vermeld.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Master of Modding
|
0 score
Het gaat om een LG L245WP
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Zo dat is veel voor een 30" ! Een HP type LP3065 koste een half jaartje terug (wat enorm lang geleden is in deze branche) al een 2 a 300 euro minder. Tenzij dit scherm echt veel beter is qua contrast, reactie, kleurbereik, helderheid is het pas het overwegen waard hoor.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
Weet je zeker dat dit geen Samsung 226BW is?
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|