|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
5.25 inch bay audio versterker van Scythe
Scythe voegt een 5.25 inch bay audio versterker toe aan zijn assortiment audio apparaten. De Kama Bay Amplifier kan zowel in- als extern gebruikt worden voor het verbeteren van de geluidskwaliteit van PC- of home theater systemen. ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Scythe vind ik echt een geweldig merk. Goede fans, mooie/goede fancontroller en dan weer dit product wat er erg strak uitziet. Goed bezig Scythe!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Ziet er heel mooi uit, maar denk niet dat dit in mijn antec sonata III kast gaat passen, deurtje kan dan verwacht ik niet meer dicht
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat wil je ermee versterken dan? Normaal gaat alles toch via de geluidskaart en je boxenset die al hard genoeg gaat?
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
kan je er geen losse speakers op aansluiten/
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Nou geweldig je kan er twee keer 10w speakers aanhangen..
En imput is 2x RCA, en dat zit niet in je kast dus moet je van buitenaf een kabel naar binnen leiden. Ik zie het nu er niet echt van, tenzij het een superieure koptelefoonversterker is. Last edited by Tom-ass; 13-04-2008 at 08:22. |
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
mijn mening is dat het een overbodig iets is,
normaal heb je(tenzij je 5 euro speakers hebt) al een versterker, en aangezien het signaal ruisverhouding slechts 103db is heeft het ook geen nut om het te kopen voor beter geluid, aangezien vrijwel elk onboard geluids kaart toch al aan de 110db ruisverhouding heeft. |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
misschien niet heel erg nuttig deze versterker, maar het oogt wel erg gaaf zeg.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Er zijn veel headphones die nog beter klinken met een AMP.
Als het nog om een redelijke bedrag gaat, kan dit best interessant zijn voor bepaalde mensen. Ik zelf heb een HD-555, die klinkt beter met een AMP maar toch ga ik er geen aanschaffen. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|