|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
HP lanceert mini notebook PC
HP introduceert een volledig functionele mini notebook computer, de HP 2133 Mini-Note PC. Deze ‘mobile computing' oplossing is bedoeld voor een doelgroep die varieert van onderwijsinstelling tot kantooromgeving. Voorlopig is dit model allee ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat zijn op zich geen slechtse specificaties voor een dergelijke notebook. Vooral die resolutie staat me wel aan
1280x800 op een 8,9" scherm lijkt me bijna moeilijk om nog fatsoenlijk te lezen, maar eindelijk een kleine laptop die wel een fatsoenlijke resolutie heeft. Hier kan je tenminste echt een website mee bezoeken! |
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Editor
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
mooi apparaat! alleen word waarschijnlijk te duur als hebbedingetje
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Leuk dat ze die notebooks kleiner proberen te maken, maar waarom een schermpje van 8,9" als er nog zo'n dikke zwarte rand omheen zit? Haal dan óf die zwarte rand weg en maak het een écht kleine notebook, of stop er gewoon een groter scherm in
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
@Ilja waarschijnlijk uit dit bericht op Tweakers.net (waar staat dat het trouwens 1280 x 768 precies is)
En over de prijs, via de HP site kan je de laptop hier kopen voor 385 pound omgerekend 480 euro. Volgens deze tabel zou het model met XP (gratis upgrade voor Vista) ongeveer 599 dollar gaan kosten, wat omgerekend ongeveer 380 euro is. Dus ik hoop dat het model rond de 450 euro gaat kosten, veel meer zal ik iig niet bereid zijn te betalen vanwege de zwakke VIA processor. Hopen dat door de concurrentie van o.a. de EEEPC 900 prijzen snel verder zullen dalen. |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
"2048MB DDR RAM"
*uit tabelletje gehaald* Zit er echt DDR (1) RAM in? want lijkt me een beetje vreemd, we zijn intussen toch in ieder geval wel bij DDR2 ? zoiezo is dat onderhand toch veel goedkoper... Als er een logisch reden is, hit me! |
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
Waarschijnlijk ondersteunt die processor en het moederbord ddr2 gewoon niet
|
|
|
|
|
#12 | |||
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Aha, dat verklaart. In dit artikel echter, waar PJ077NL al aan refereerde, heeft men het over 1280x768, wat BB0 ook al zei.
Ben met je eens dat het een hoge resolutie is voor zo'n klein schermpje, maar Toshiba heeft met haar Libretto's eerder al aangetoond dat het prima mogelijk en werkbaar is (voor mij althans, niet iedereen is die mening toegedaan). |
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Op wikipedia staat dat het inderdaad ook de resolutie kan zijn die je noemt. Het is hoe dan ook een hoge resolutie voor een dergelijk scherm!
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
1270 gram, dan kan je beter een 12 inch laptop nemen. Is nog beter werkbaar ook. Ik denk dat dat niet veel groter is. en een 12 inch kan een betere CPU in, dus sneller.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|