|
|
#1 |
|
Hardware.Info Crew
|
LG lanceert multi-format Blu-Ray brander
De LG GGW-H20LLG, aangekondigd op de IFA-beurs in september 2007, is vanaf nu verkrijgbaar. De S-ATA drive kan zowel Blu-ray als HD-DVD discs lezen. Het station schrijft Blu-ray BD-R discs op 6x en DVD±R discs op 16x. BD-R en BD-RE schijfjes w ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
hi,
ik denk dat weinig mensen nu nog interesse gaan hebben in het HD-DVD speler gedeelte van deze Combo. NU Blue-ray de overhand neemt. |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
ik denk dat zowiezo weinig mensen interesse gaan hebbben als ie 400 euro is, tel daar dan nog de dure bluray schijfjes bij
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
400 dollar (400 euro in praktijk in Nederland dus) is wel een stuk betaalbaarder dan ie een tijd terug was. Ik snap alleen niet waarom ze nog steeds ondersteuning bieden voor het dode HD-DVD-formaat. Dat maakt het weer zo verwarrend.
In praktijk zal er alleen nog weinig behoefte zijn aan HD-schijfjes |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Andere branders kosten ook snel 400 euro. Dan zou ik toch voor deze gaan, niet dat ik ooit HD-DVD's ga kopen, maar je weet maar nooit dat ik er dan een toevallig kan draaien. Nu maar hopen dat die prijzen echt eens een duik nemen richting 100-150 euro. Nu Blu-Ray gewonnen heeft mogen de prijzen zakken vind ik.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Waar komt die 400 euro vandaan? ik heb hem net gekocht voor 237 euro. dat is erg goedkoop voor een blu ray brander op 6x speed. probeer maar eens een Blu ray only brander met die specificaties voor die prijs te kopen. dan neem je het HD DvD op de koop toe!
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Het is gewoon hetzelfde als met DVD branders, die waren in het begin oon schreeuwend duur. Als bluray echt aanslaat en veel mensen hiervan gebruik gaan maken wordt het vanzelf goedkoper. Tot die tijd wacht ik nog wel even, want ik vindt dit gewoon veel te duur.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Last edited by abusimbal; 06-04-2008 at 10:06. |
|