|
|
#1 |
|
Member
|
0 score
Antec komt met Three Hundred kast
Antec heeft een nieuwe behuizing gelanceerd in de vorm van de Antec Three Hundred. De vormgeving is duidelijk gebaseerd op de succesvolle Nine Hundred maar is iets soberder uitgevoerd om de prijs te drukken. De ventilatie wordt verzorgd door een 14cm ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
De langverwachte kast komt eindelijk uit, en hij bied wat ik verwachte.
Goede koelmogelijkheden Ruimte voor de grote jongens zoals de 9800GX2 Goedkoop Wat mijn betreft de ideale kast voor 50 euro |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Centurion 5 maar dan anders zeg maar
Fan boven, io boven, voeding beneden. Tis dat ik al een CM690 heb.. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit wordt de mijne
Wanneer kunnen we hem ongeveer verwachten in de de Nederlandse webshops? Typo: In tegenstelling tot de Nini Hundred zijn... |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Leuke kast voor dat geld. Voldoende airflow en plek voor grote videokaarten en 6 harde schijven.
Mis alleen de front firewire aansluiting en de trillingsdempers voor harde schijven die wel bij veel andere Antec behuizingen zitten. |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Lijkt me een prima kastje voor een leuke prijs. Als ie beschikbaar in de shops komt ga ik hem denk ik wel bestellen.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Dit is zeker een mooie kast, genoeg ruimte sowieso!
Alleen heb ik iets tegen de voeding onderin. Hoewel je hier ruimte mee wint voor je CPU-koeler, we hebben allemaal geleerd dat warme lucht stijgt. De hitte van de voeding zou dan de rest beïnvloeden... Of is hier iets tegen gedaan? |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
hopelijk iets minder lawaai dan de antec nine hundred, cker mooie kast! concurentie voor de goedkope coolermaster kasten
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuk uitgevoerd, zo'n soort van 'gestripte' 900. Maarrrrr ze zijn wéér vergeten om kabelgaten te maken. Moet je de consument daar wéér zelf voor zorgen indien ze dat graag willen!
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Ontopic: Mooi kastje hoor, k ga maar eens kijken op de Antec site of die er al staat Last edited by xenon; 04-04-2008 at 10:48. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
@ Markicks,
Dit is de goedkoopste versie van antec voor gamers die er gaat komen. Als je een momentje geduld hebt moet je w8en op de nieuwe twelve hundred die gaat komen, die is en groter dan de nine hundred en die heeft kabelgoten, daarbij zitten daar wel stoffilters in deze x en kun je kiezen uit een kast met voorbereiding voor waterkoeling of 1 voor alleen luchtkoeling. |
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Strak design, goede bouwkwaliteit, goede koeling, lage prijs -> Topkast.
Zit een beetje in dezelfde klasse als de CM 690 / Centurion 590 en de Gigabyte Triton. |
|
|
|
|
#13 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
voeding onder ...ik weet het nog niet...
op de meeste moederborden zit de extra 12V (dus niet de 24/20 pin) aansluiting voor cpu li boven weggefrommeld (ter hoogte van de i/o poorten) dit betekent dat je in de meeste gevallen een kabel van je voeding dwars over je moederbord hebt lopen ...de meeste kabels zijn doorgaans niet zolang dat je zeg maar het het blokje rond kunt in je kast... dit namelijk laatsts gehad bij een asus p5 deluxe in combinatie met een coolermaster...zelfde probleem.. |
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
mooie kast, denkelijk een reactie op de ( volgens mij weliswaar veel mooiere :p ) NZXT Tempest. die denkelijk rond de 80 euro gaat kosten
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Daarbij is het een nog grotere kast met meer fans, op de 1200 zit nog een extra drivebay dus i.p.v. 3 nu vier, achter 2 i.p.v. 1 fans, zitten er in de zijkant waar je het moederboard plaatst en net iets voor de voeding ( op de grondplaat dus ) gaten waar je je bedrading doorheen kunt laten lopen en hebben ze daarbij nu ( meer ) ook rekening gehouden met de high-end kaarten. Adviesprijs gaat ongeveer rond de 150 euro zijn Als ie dan komt dan ben ik iig de eerste. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik heb het niet zo voor een psu onderaan, want dan ben je genoodzaakt een psu te kiezen met een outtake 80 mm fan, ipv een 120mm intake fan. Want de bodem van de kast zou de airflow van die 120 mm belemmeren. Ook zit ik niet te springen voor de 140 mm fan bovenaan. Hopelijk maakt die niet veel lawaai, want een 140 mm fan vervangen voor een stiller exemplaar zal er niet inzitten. Ook kan stof zo gemakklijk in de kast neerdwarrelen als de pc niet aanligt.
|
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
Hmm ik vind het erg degelijk uit zien voor zijn prijs maar ik mis twee dingen:
- Een sixpack 300 kan niet zonder zijn sixpacks - De quote:"This is Sparta!" Moehaha wat ben ik weer grappig vandaag |
|
|
|
|
#19 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
De 140mm fan is een tri-cool en kun je dus langzaam en stil laten draaien. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
0 score
mooie kast, lijkt veel op de Coolermaster Centurion 5.
die heeft ook van die grills aan de voorkant. |
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooie kast! Een goede concurrent voor de Coolermaster CM 690. Ben benieuwd van de twelve hundred case gaat bieden, hou van grote kasten.
|
|
|
|
|
#22 |
|
Member
|
0 score
Jeetje, wat een strakke kast weer.
Mocht ik nog een nieuwe systeem voor iemand in elkaar zetten, dan ga ik deze zeker overwegen. Of misschien wel voor vervaning van mn 3800SLK |
|
|
|
|
#23 |
|
Member
|
0 score
Heb al een 900, vind ik zelf nog mooier dan deze 300. 1200 is nog even afwachten, maar ik hou het voorlopig hierbij
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Non-actief
|
0 score
Hij lijkt wel héél erg veel op de Cooler Master 590 alleen dan met minder ruimte voor fans.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|