|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Creative stopt drivermodder
Hoewel Creative bij de introductie van Windows Vista wist te melden dat zijn geluidskaarten "Vista Ready" zouden zijn, werd nadien duidelijk dat deze belofte bezijdens de waarheid was. Gebruikers werden afgescheept met kale buggy drivers en ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ze zouden die Daniel een baan als driver programmeur moeten aanbieden, zijn drivers werken tenminste... Creative zinkt nog dieper...
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Het probleem begon toen hij om donaties begon te vragen, zo las ik op XS. Dan begrijp ik Creative ook wel.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Allereerst is het natuurlijk schandalig dat Creative niet in staat is om goed werkende en stabiele drivers te maken voor Windows Vista. Het feit dat Daniel_K dit wel voor elkaar krijgt, zegt denk ik heel veel over de onkunde of onwil van creative.
Het is super als Daniel_K gebruikers hiermee kan helpen! Wat ik echter wel kan bergijpen is dat Creative niet blij is met het feit dat Daniel_K donaties vraagt. Dit zou kunnen betekenen dat hij winst maakt met de techologie van Creative. Ik weet echter niet of dit vrijwillige donaties zijn, of dat dit betaald moet worden als men zijn drivers wilt downloaden. |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Die brakke drivers hebben mij doen overstappen naar Auzentech een prima kaart voor in mijn Vista 64 bit systeem
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Weet iemand waar die drivers nog wel staan? Ik ga binnenkort Vista installeren.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
sorry hoor maar wat zijn die van creative toch KNIP, ze zijn gewoon jaloers dat hij het wel kan fixen en hun niet.
ik hoop dat ze er iets voor terug hebben zoals een full vista ready driver maar dat zal wel niet... mijn geluidskaart en speakerset wat ik op bestelling heb annuleer ik... 1 klant minder hier Laatst gewijzigd door Stijn Courtheyn; 30 maart 2008 om 16:00 |
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Heb net Vista x64 geinstalleerd en mijn X-Fi Extreme Music in het systeem gezet... dat wordt weer puzzelen dan!
|
|
|
|
|
#9 |
|
Non-actief
|
0 score
nou die zullen wakker liggen vanavond.. jij koopt niks meer..
maarja creative en drivers tis een ramp |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Voor mij is het ook de laatste keer, hou verlopig me X-fi xtrememusic en mocht die er mee ophouden dan de volgende x geen creative meer. Ben wel blij dat ik eerder de xtrememusic heb gekocht dat dan duurdere varianten hiervan.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Hier maakt Creative een grote fout.
Ze maken goede geluidskaarten en dan laten ze de drivers links liggen niet echt slim. Dat kost hun klanten. Heeft iemand een link waar je deze drivers nog kan vinden? |
|
|
|
|
#13 | ||
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Citaat:
Usenet, Torrent Laatst gewijzigd door Thursley; 30 maart 2008 om 15:13 |
||
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
een kameraad van mij heeft deze drivers en hij zei dat het een vrijwillige donatie was.
hij melde ook dat als deze gemoderniseerde drivers beschikbaar gesteld zou worden door andere dat creative aktie zou ondernemen maar of dat klopt weet ik zelf niet. creative is zowiezo een moeilijk bedrijf slechte service slechte drivers ben zelf overgegaan op een xonar van asus betere geluidskaart als creative alleen jammer dat hij (nog) niet beschikt over aex5 |
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
*haalt die drivers binnen via nieuwsgroepen en hoopt dat het piepje en vage gekraak weg is*
voorderest 1 woord: schandalig! laat die drivermodder maar drivers maken. *hoopt dat CL dit leest vandaag is er niks aan de hand. met het geluid :S Laatst gewijzigd door Louwrensvv; 30 maart 2008 om 15:34 |
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
0 score
Persoonlijk denk ik dat Creative behoorlijk genaaid is door MS. Door de hardware acceleratie uit Vista te halen wordt Creative pootje gelicht. Typerend MS dominantie gedrag. Blijkbaar zitten ze hier bij Creative behoorlijk mee in hun maag en bestaat er waarschijnlijk een flink anti-vista sentiment. EAX rocks!
Ik zou zeggen get over it and move on. De meeste serieuze gamers gebuiken nog steeds XP, maar vroeg of laat zal Vista64 de standaard worden. Als ik het bij creative voor het zeggen had zou ik deze WhizzKid een baan aangeboden hebben. Nu komen ze over als slechte verliezers. Laat ze deze enrgie maar in hun driver programmeer team steken. Ik heb mijn kaart weer verwijderd en gebruik nu onboard in Vista32! Chris |
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
Hahaha, same here. Mij Creative kaart werkte zo broerd dat ik weer lekker de on-board kaart gebruik, Asus kan me blijkbaar wel goede geluids drivers geven, zelfs die op de moederbord cd werkten al goed in Vista!
|
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
Ik wil wel met die gozer in zee gaan, driver verkopen voor 2 euro ofzo, als ik zo zie heeft werkelijk ieee-deee-reen last van driver probs,, wat is zn naam?!
Laatst gewijzigd door Constant Mak; 30 maart 2008 om 14:37 |
|
|
|
|
#19 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Hij maakte winst op een product van creative en dat vonden ze niet leuk. Als jij samen met hem de drivers gaat verkopen dat zal creative helemaal niet leuk vinden en kan je wellicht een rechtzaak verwachten. Ik vind het te stom voor woorden wat hier gebeurt. Er zijn duizenden klanten die nog bij creative zitten omdat Daniel_k zijn drivers beschikbaar heeft gesteld. Ze zullen hier weer een hoop klanten door verliezen en als ze niet binnenkort met goede drivers komen ben ik bang dat het er meer en meer zullen worden. Een goed betaalde baan hadden ze hem moeten geven maar ze gaan dreigen met gerechtelijke stappen.... Geen creative voor mij eerst meer. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
0 score
beetje hard voor de gebannde gebruikers
wat konden hun eraan doen? |
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
nou ik weet het wel Auzentech als ik geluidskaart ga kopen. Of gebruiken die creative drivers.
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Microsoft wilde toch EAX verbannen en Directsound. Denk dat veel geluidkaarten fabrikanten dat hebben. Maar er is nog steeds geen nieuwe standaard die geluidskaarten hebben. Ik hoop dat Microsoft toch weer naar de oude standaard gaat die goed werkte. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
Dit is gewoon een zelfmoord beslissing van Creative
Er zijn al over 1009 berichten daar op de creative forum.. Bijna all members zeggen dat ze nooit meer een creative product gaan kopen.. Ook een paar reseller en webshops zeggen dat ze gaan stoppen met leveren van creative producten Dat klinkt als zelfmoord in mijn ogen.. Laatst gewijzigd door MADLAX; 30 maart 2008 om 22:52 |
|
|
|
|
#24 |
|
Non-actief
|
0 score
Inderdaad boycotten van nu af, worden ze overgenomen door asus of zo en dan hebben we service!!! maar wel laggy site dan ^^
|
|
|
|
|
#25 |
|
Member
|
0 score
[Offtopic]
Op T.net schreef ik dat dit voor mij de bekende druppel was en ... ik geen Creative hardware meer zou kopen. Gevolg was een -1. (Hopelijk zijn we hier coulanter.) [Ontopic] De werkwijze van Creative stuit mij behoorlijk tegen de borst. Zelf geen goede drivers produceren en uitgeven, om zodiende mensen te dwingen hun nieuwe (te dure) hardware te kopen, is in mijn ogen een verkeerde beslissing. Creative luistert (in mijn ogen) niet naar de gebruikers of zijn zelf niet in staat om met iets goeds op tafel te komen. (Dit laatste betwijfel ik.) Zoals al eerder werd vermeld, Creative had die gast gewoon moeten inhuren (als zijn aangepaste versies wel goed werken). Laatst gewijzigd door d_v999; 30 maart 2008 om 21:41 |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|