|
|
#1 |
|
Hardware.Info Crew
|
ASUS lanceert 24" monitor met HDMI
ASUS heeft deze week stilletjes de MK241H LCD-monitor gelanceerd. Dit 24" breedbeeldscherm heeft een resolutie van 1920x1200 pixels en alzo geschikt voor Full HD 1080p beelden. De reactietijd bedraagt volgens ASUS 2 ms, de contrastverhouding 300 ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
jaja ziet er lekker uit
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Ben benieuwd naar de beeldkwaliteit. Een reactietijd van 2 ms riekt gewoon naar een TN-paneel... En bij een scherm van zo'n formaat heeft dat al vaker wat tegenvallende resultaten opgeleverd.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
inderdaad, het zal wss een TN paneel zijn, had liever een S-IPS of S-PVA gezien
en die reactie tijd haalt een monitor toch nooit echt, dat is toch een max waarde die hij kan halen? |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
prijs?
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
echt een heel mooi beeldscherm, ik hoop dat hij ook goed presteerd
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Waarom nu weer een webcam in dat scherm. Een monitor is een ding om een beeld op te zien. Niet voor een webcam. Daar koop je een webcam voor.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Speakers hoef ik ook niet. Dat in combinatie met de prijs en een TN paneel = Hou maar
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
ja man echt een tegenvaller, alles moet weer HD en HDMI zijn omdat het scoort. Wanneer komt de tijd dat beeldkwaliteit gaat scoren.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Als je maar genoeg geld op tafel legt, zijn er een handjevol 24" schermen met een beter paneel.
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Opzich vind ik die webcam in dat scherm wel prettig, scheelt weer ruimte en hij is meteen goed gepositioneerd. Het is toch altijd lelijk een webcam die boven op je beeldscherm staat, nu is ie mooi weggewerkt. Maar inderdaad de prijs is nog niet echt aantrekkelijk.
En F Scheltens, verzenden van duitsland naar nederland komt geloof ik op zo'n 20 euro. Een vriend had een kast van A+ in duitsland besteld, hij betaalde 20euro. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|