|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Geef hier je mening over het volgende Magazine: Hardware.Info Magazine #1/2008
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Vanavond maar even een nieuwe abonnement afsluiten. Vergeet het constant en naar de winkel gaan is niet relax.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
damn, nog 2 lange weken wachten
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Ben benieuwd, dit wordt de eerste die ik krijg van mn abbo
Toch makkelijker dan hem elke keer op het station meepikken... |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Word nog ff wachten. Maar ga deze wel halen
Jammer dat ze bij ons altijd zo snel verkocht ben je een week te laat dan ligt er geen één meer |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Na bij de vorige uitgave erop gewezen te zijn dat je via surfspot goedkoper aan een abonnement kon komen, heb ik toen gelijk maar abonnement genomen.
(btw verkopen steeds minder winkels hier in Rotterdam hardware.info |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Bedank Goof, zojuist via suftspot besteld. 15 euro tegenover de 22,5 standaard. Iets wat me ook opviel is dat het abonnement automatisch na één jaar wordt beeindigd bij SurfSpot, bij HWI zelf moet je schriftelijk twee maanden van te voren opzeggen.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
@nard,
dat wist ik ook niet.. ik heb nog geen abbo maar ga er wel 1 aanschaffen want elke keer als ik de inhoud zie kom ik onderwerpen tegen die niet hierop de site komen te staan en ik vind ze erg interesant. en over het schriftelijk moeten opzeggen tja dat vind ik niet echt bij hw.info passen( soort van ouder wets gevoel).. en ongemakkelijk voor de abbonee Laatst gewijzigd door Ralf Schilders; 3 maart 2008 om 16:03 |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
VGA-koelers? Bestaan die nog? Videokaarten zouden verplicht passief gemaakt moeten worden
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Ik heb idd ook zo'n Surfspot abbo besteld in januari, ik krijg dit nummer dus als 1e. Als je nu een abbo neemt wordt #2 je eerste denk ik, duurt namelijk ff bij HUB. En erg makkelijk dat ik niet hoef op te zeggen, er stond zelfs aangegeven dat HUB zelf met een aanbieding komt tegen het einde v/d looptijd.
Als het goed is staat de SMC Promax N draft 2.0 in dit blad, die wil ik halen tegelijk mn nieuw te bowuen systeem, dus ben even benieuwd. Zag aan de resultaten op de site al dat het hem wel wordt, maar wil nog ff horen wat ze erbij te vertellen hebben. |
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
met kerst abbo gekregen dus hoop wel dat ik deze meteen meepik want de artikelen zijn weer veel belovend
ga zo door hardware.info |
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
doen hoor, een abo'tje voor hardware.info! Is eigenlijk belachelijk geodkoop en altijd op tijd in huis
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Jammer ik had gedacht dat de 790FX bordjes in de nieuwe HWI Magazine kwamen, aangezien er een handvol exemplaren getest zijn door HWI.
Maar goed er staat uiteraard weer genoeg in om hem weer te halen |
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Kan niet wachten tot ik de special kan lezen over de S775,
|
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
0 score
Welke uitgave handelde over het huis van Koen ? er zat een uiteenzetting van elektrisch bedienen van lichtpunten in en dat interesseerde me wel.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Maar ik vind de WD GreenPower schijven erg goed |
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
0 score
Ziet er intressant uit.. wordt nr. 2 sinds ik abbo genomen heb..
|
|
|
|
|
#19 |
|
Non-actief
|
0 score
Ik heb me ook ingeschreven en het geld is vandaag van me bank afgeschreven zal ik hem die magazine dan ook krijgen of moet ik voor de volgende wachten?
Laatst gewijzigd door altan; 4 maart 2008 om 18:50 |
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
Dan zul je waarschijnlijk op het volgende magazine moeten wachten. Je zou deze dus even in een winkel moeten kopen. Als je meer vragen hebt kun je die het best richten aan HUB.
|
|
|
|
|
#21 |
|
Non-actief
|
0 score
maar ik had me voor de nieuwjaar ingeschreven maar omdat ik toevallig geen geld op me bank had (ben 16
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
?? Bij mij is hij vaak te laat? Meestal pas op de dinsdag na de verschijningsdatum. het komt dus voor dat ik het tijdschrift eerder in de winkel zie liggen dan dat hij bij mij thuis ligt. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik hoop dus deze editie ook te krijgen als mijn eerste "abonnement" editie. Die surfspot tip was een hele goeie dus dat heb ik ook gedaan. Nu is het dus nog ff afwachten.
|
|
|
|
|
#25 |
|
Member
|
0 score
Duurdt wel wat lang hé...elke 2 maanden een nieuw blad was het toch...
komop beetje voortmaken daar op die redactie |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|