|
|
#1 |
|
Member
|
0 score
MSI lanceert Radeon HD 3450 256 MB
Na de officiële lancering van de 3400 en 3600 serie van ATI komen inmiddels de eerste kaarten daadwerkelijk op de markt. Zo komt MSI met een 256 MB model van de HD 3450 die volledig passief gekoeld is. De kaart beschikt over PCI Express 2.0 en Direct ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
idd een zeer leuk kaartje voor een simpel mediacenter pctje, ook niet al te duur
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Heeft deze kaart ook een verloopstukje voor HDMI (die ook geluid doorstuurt)?
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik zie ook op de pcb kaart geen aansluiting voor audio, dit zal je dus op een andere manier moeten aansluiten, maar eigenlijk hoort bij een media center ook wel een versterker / aparte geluids installatie en niet geluid over de boxen van de tv zelf.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Er zit een audio chip in de GPU zelf en de audio gaat via HDMI naar de receiver en het beeld van HDMI naar receiver en dan naar de TV.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Sorry, maar is dit geen heel erg oud nieuws? Die dingen zijn al lang te koop. En de specs waren op 24-25 januari al bekend. Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij is jullie bron een beetje laat. Nouja, in ieder geval zijn dit leuke kaartjes. De andere merken hebben ook wel grappige dingen.
![]()
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Hoezo te koop? Verwachte levertijd 14 dagen, je bedoelt, hij is te bestellen (teminste dat geeft Azerty aan).
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Nouja, ze kwamen eind januari al op de markt.
Deze was bijvoorbeeld al een hele tijd op voorraad: http://www.azerty.nl/producten/produ...permemory.html |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
deze heb ik vorige week gekocht voor 35 euro :
Sapphire ATI Radeon HD3450 1GB Hyper |
|