|
|
#1 |
|
Senior Member
|
0 score
Watergekoelde HD3870X2 van Sapphire
We berichtten al eerder over aankomende waterblokken voor de HD3870X2 van AMD, maar nu komt Sapphire met een kaart die van de fabriek uit al uitgerust is met een waterblok en radiator. Op het waterblok is te lezen dat de kaart onderdeel zal zijn van ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Zit er geen pompje in dan? Anders lijkt het me toch niet zo handig dat ze er een rad bij leveren? Verder lijkt me dit een érg vette kaart, zeker als je kijkt wat die atomic series doen bij de "gewone" 3870. Zou die "hoekvorm" ervoor bedoeld zijn dat je hem acher/bovenin de kast kan doen (of onderin, afhankelijk van waar je voeding ligt/hangt)? Lijkt me eigenlijk wel handig namelijk. Ben benieuwd naar de prestaties iig.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Volgens mij is het de bedoeling dat het atomic logo zeg maar naar de zijkant van je kast wijst (zodat je 'm kunt zien met side window).
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
verder wel een bruut kaartje |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Maar passen er dan nog wel twee van die kaarten in een kast?
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Zeker een mooie kaart sapphire laat altijd mooie producten zien
Last edited by Twi; 06-02-2008 at 13:56. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
zal waarschijnlijk ook een prijskaartje van ¤500.- + aan zitten, ben wel benieuwd hoe ze die extra koeling benut hebben kwa performance...
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
zeer nice,ik hoop dat ze geen belachenlijk hoge prijs gaan vragen voor deze jongen.( in verhouding tot zelf maken)
ook vraag ik me af of het miss goedkoper is om dit zelf erop te bouwen? |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik verwacht persoonlijk eigenlijk wel een prijs van meer dan 500 euro, aangezien de standaardkaart al zo'n 400 euro kost en de waterblokken waar in het bericht naar verwezen wordt ook voor zo'n 100+ euro over de toonbank gaan. Hier zit echter ook nog een radiator en pomp bij...
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Ze moeten GPU's gewoon zuiniger maken, dan is zowel water- als actieve koeling niet eens nodig
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Maarjah als ze zo zuinig zijn. Waar is de kracht dan? Er zijn kaarten die zijn zuinig maar hebben gewwon te weing kracht om goed te kunnen game. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Is er al bekend welke shop m gaat leveren?
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Tja waarom kan Intel ze dan wel zuinig en super snel maken? Ja is een cpu maar Zuinig + snel kan ook. Snelheid door klokverhoging etc is makkelijker maar niet zuinig. |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|