|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Intel Skulltrail geleverd met SLI bridge?
Er zijn foto's opgedoken van een zogenaamde 'reviewers kit' van Intel's Skulltrail moederbord. De lancering van Skulltrail is nabij dus op zichzelf niet heel bijzonder, ware het niet dat er een set extra lange flexibele SLI connectore ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Zeer nice moederbordje dat! Jammer dat maar 600 ofzo van gemaakt worden. Dacht ik zo even snel op Xtreem gelezen te hebben.
2x QuadCore Xeon 3x 8800 UTRA =Ownage scores? We gaan zien |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Kij dat vind ik nu een mooie setup 2 procs en 2 vi-kaarten.
Stiekum hoop ik dat sli op den duur op alle intel mobo's zal werken. |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Wow, dit is écht heftig. Wel opvallend dat Intel hier mee komt, aangezien Asus ook goed op dreef is met hun moederborden.
Zijn er al prijzen bekend van dit moederbord? EDIT: Maar 600 moederborden. Dat wordt een master prijs kan ik je wel zeggen! Meer weggelegd voor de master overclockers, en niet in een standaard huishoud PC'tje Last edited by Jochemp; 22-01-2008 at 07:12. |
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Met zo'n extreem product kunne ze dus duur verkope, maar 600 stuks, krijgen ze daar wel winst mee? ivm met ontwikkelingskosten?
EDIT: Ja okey, ze verkopen ook natuurlijk nog de QX9775 erbij, stom stom Last edited by McKay; 22-01-2008 at 07:31. |
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Betekent dit dan dat nvidia de rechte voor sli ook aan intel geeft? aangezien sli en cf mogelijk zijn?
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hardware.Info Editor
|
Voor dit bewuste dual socket s771 platform waarschijnlijk wel, maar het lijkt een eenmalige licentieovereenkomst te zijn. Verwacht voorlopig geen SLI op Intel s775 te zien...
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Normaal zit er gewoon een extra Nvidia SLI chip op.
Dus intel chipset + sli chip. |
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
de poorten staan toch maar weer erg kort op elkaar, je pci poorten vallen sowieso weg bij twee beeldkaarten en je onderste pci express slot ook.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Master of Overclocking
|
0 score
Nu nog ergens zien te bestellen
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Zowiezo waterkoeling gebruiken voor Tri-Way-SLI want ik denk niet dat je er anders nog een ultra bekrijgt in dat laatste slot.
Die 2x QX9750 zou ik tochwel lekker 2 phase change koelers opzetten hoor Vetgaaf dan = Crysis Lick my ASS |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
vet dingetje
vind wel dat het tijd wordt voor een nieuwe mobo standaard, meer ruimte voor kaart-sleufjes zou niet gek zijn, zeker niet als je meerdere dubbelslots 3d kaarten heb, geluidskaartje en misschien nog een raid controller en/of tv kaart... |
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
mooi ding idd, dat die nu maar rap uitkomt.
En ik dacht quadsli ondersteuning ervoor ? Spijtig van die fan op dat bord, maar asus is passief gekoeld dacht ik . En maar 600 stuks? product wat moeilijk te verkrijgen is willen we juist harder |
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
Er past makkelijk nog een Ultra in het 3e slot, de afstand tussen het 2e en 3e slot is gelijk aan de afstand tussen de 1e en 2e. Hoeveel lucht de fans van 1e en 2e kaarten dan aan kunnen zuigen is een heel ander verhaal. Toch, water lijkt me sowieso standaard voor de mensen die dit bord zullen hebben.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
0 score
dit moederbord word toch grotendeels alleen aan uitgevers van games etc. verkocht.
dus er komen weer onmogelijk handelbare games van EA |
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
zou je Crysis hiermee op de hoogste settings kunnen spelen?
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|