|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
AMD lanceert Catalyst 8.1 drivers
Op de website van AMD zijn de Catalyst 8.1 drivers verschenen. De drivers zijn beschikbaar voor Windows XP, Windows Vista en Linux (32 en 64bit). Nieuw in de Catalyst 8.1 release is de Multi View ondersteuning, waardoor er ook in Crossfire modus meer ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
He Frank, je moet me nog bedanken dat ik je informeerde dat de drivers uit waren gekomen
Anyways, moet/kun je die 8.1 Hotfix (die nog meer CF performance in crysis zou leveren) over de standaard/full 8.1 driver heengooien? Of moet je kiezen? Heb nu gewoon de 8.1 full en ik kan crysis gewoon op 1920x1200 spelen op very high, geen AA (PP, shadows en shaders op medium). |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik had gisteren rond 20:00 drivers geinstralleerd. Heb ik deze drivers dan?
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
Quote:
|
||
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Sinds de nieuwe drivers in de performance in COD4 bij mij achteruit gegaan
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Gaan we weer... de laatste driver waar ik Quake Wars fatsoenlijk mee kon spelen was 7.10 en daarvoor 7.8. Ik wordt zo langzamerhand helemaal gek van het updaten, testen en weer downgraden. Maar ik blijf het doen, alles voor die extra fps.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Zijn de randen van tft schermen niet ontzettend iritant als je meerdere schremen gebruikt voor gamen?
Zelf heb ik 2x22 inch tft's maar ik speel maar op 1 scherm een game en kijk maar op 1 scherm een film. |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
idd als je wilt gamen op meerdere monitoren moet je zorgen dat je er een in het midden hebt, vooral bij shooters anders ben je je crosshare kwijt. :S
Verder weet iemand of de agp problemen hierbij eindelijk gefixt zijn. zou tijd worden. |
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Master of Overclocking
|
0 score
Multi view ondersteuning onder linux? Ik zie nog nergens de linux drivers staan....
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Tja, Jammer dat ze het niet doen op een HD 2400 Pro, evenals de vorige 7.12
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Eindelijk multiview voor games! Werkt hier trouwens prima met 2x3870
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
moet zeggen dat het hier wel wat beter loopt op 8.1 @ HD3870 CF.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
MultiView is geweldig, nu hoef ik niet meer telkens de settings te veranderen als ik bijv. na het gamen een film wil kijken op mn TV. En nu heeft AMD iets in handen wat nVidia (afaik) (nog) niet heeft.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik kan zeggen dat ik in World in conflict zeker verbetering heb met mijn 2900XT.
Average: Catalyst 7.12: 39 frames Catalyst 8.1: 45 frames |
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik heb vandaag op men nieuwe pc de nieuwe drivers geïnstaleerd, nadat ik eerst net framework 2.0 had geïnstalleerd, maar bij het opstarten van de pc krijg ik dit: KLIK en als ik ccc wil openen dan krijg ik dit: KLIK
IK heb er al naar gegoogled, maar ik kan dus nergens een degelijke uitleg vinden. Kan hier iemand helpen? edit: Ik heb de foutmeldingen weggekregen, maar CCC start gewoon niet op nu :s Last edited by Baffie; 27-10-2008 at 18:01. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|