|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Wireless N 300 Mbps set van Sweex
Sweex heeft deze week nieuwe draadloze netwerkapparatuur gepresenteerd die voldoet aan de 802.11n draft 2 standaard. De broadband router, PCI kaart en USB adapter ondersteunen een maximale doorvoersnelheid van 300 Mbit/s. * De p ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Het ziet er wel geinig uit, daar niet van, maar ik kies liever voor een beter merk. Ik heb al zoveel slechts gehoord over merken als Sweex...
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Inderdaad, het liefst koop ik ook geen Sweex producten....
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Kunt beter wat geld er bij leggen en een linksys kopen. De sweex webinterface is vaak heel er bekrompen en van linksys goed uitgebreid.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
In de firmware van Linksys-routers is vaak makkelijk aan te passen met custom firmwares voor extra functionaliteit. Ik kan met m'n WRT54G met DD-WRT firmware de processor van de router zelfs overclocken.
Laatst gewijzigd door Jaap Terlouw; 14 januari 2008 om 01:13 |
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Enkel de WRT3xxN versie 1 kan aangepast worden met DD-WRT, alleen is dat nog experimenteel. Deze versie is niet (meer) te verkrijgen in Europa, dus helaas. (ik kan het weten, heb aardig wat doorgelezen om iets te vinden voor mijn WRT350N) |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|